n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / כיתת הוותיקים באור יהודה פתחה שנה

כיתת הוותיקים באור יהודה פתחה שנה

הכיתה שכוללת כ-20 ותיקים החלו את שנת הפעילות השנייה וילמדו בחט"ב יובלים לצד תלמידי החטיבה. הלימודים בחט"ב יובלים לוותיקים מועברים על ידי  מורי בית הספר שמגיעים אל הכיתה אחת לשבוע בימי חמישי

כיתת הוותיקים. צילום: עיריית אור יהודה
כיתת הוותיקים. צילום: עיריית אור יהודה

כיתת האזרחים הוותיקים באור יהודה פתחה את השנה השנייה שלה ויצאה לדרך בחט"ב יובלים, במסגרת המיזם שמופעל על ידי אגף החינוך והמשרד לשוויון חברתי. כ-20 ותיקים החלו מהשבוע שעבר ללמוד לצד תלמידי החטיבה, ובמהלך השנה הקרובה ייהנו מפעילויות והרצאות.

הלימודים בחט"ב יובלים לוותיקים מועברים על ידי  מורי בית הספר שמגיעים אל הכיתה אחת לשבוע בימי חמישי. את הלימודים מרכז אבינועם פרידמן, מורה ללשון ותרבות ישראל. בעתיד יועברו גם הרצאות העשרה, כאשר את אחת ההרצאות הקרובות תעביר ראש העיר ליאת שוחט שתספר לוותיקים על התפתחות העיר. בנוסף, ישולבו בפעילויות תלמידי חטיבת הביניים.

הפעילות במפגש הראשון כללה מספר שיעורים, בין היתר שיעור היכרות, הרצאה על כוחה של תדמית, שיעור בתנועה ועיסוק עם קלפי רגשות. בהמשך ילמדו הוותיקים גם שיעורי אנגלית ועוד.  מעוניינים להצטרף לכיתת הוותיקים? מיכל ניסים, רכזת יזמות ומשאבי חינוך באגף החינוך:  050-6409697.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות