n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "יש לי סיפור חיים שיכול לתת השראה"

"יש לי סיפור חיים שיכול לתת השראה"

היא דור שלישי ביהוד, ההורים התגרשו כשהייתה קטנה, ובשנים האחרונות היא ואחייה הם האפוטרופוסים של אמה שמוגדרת תשושת נפש. נועה תאומי (23) מתמודדת בימים אלה בתחרות מלכת היופי של "לאישה" וצריכה את הקול שלכם כדי להגיע לגמר

נועה תאומי
צילום: אלבום פרטי

נועה תאומי מיהוד (23) משתתפת בימים אלה בתחרות מלכת היופי של מגזין "לאישה", לתחרות היא הגיעה לאחר שהסוכן שלה עומר יערי רשם לתחרות, "הוא תמיד הוא אמר לי שאני צריכה ללכת למקום שייתנו  לי קול, שישמעו אותי. הוא רצה שאלך ל"אח הגדול", אבל לא הסכמתי אפילו ללכת לאודישן, ובתחרות הזו, יש הרבה ממלכתיות, ייצוגיות וקול, זה הרבה מעבר למראה, כאן אני יותר מביעה את עצמי ויש לי קול וזה מה שחשוב".

 

נועה תאומי
צילום: אלבום פרטי

 

תאומי נולדה וגדלה ביהוד, למעשה היא דור שלישי במקום, "אמא שלי נולדה וגדלה ביהוד, סבא וסבתא שלי הם בין המתיישבים הראשונים, הם הגיעו מתורכיה  כשסבא שלי קיבל צו גיוס לצבא התורכי, אז הוא החליט לעלות לישראל, וכל המשפחה עלתה בעקבותיו. לצערי הם נפטרו לפני שנים". תאומי מתגוררת בימים אלה בדירה ביהוד יחד עם אחיה הגדול שעושה סטאז' בתזונה, אחותה הגדולה מתגוררת בנס ציונה "יש לי שני אחיינים מאחותי שאני משוגעת עליהם ואני משתדלת לראות אותם כמה שיותר". ההורים התגרשו כשהיא הייתה ילדה, עם אביה שמתגורר בגבעת שמואל היא בקשר והיא ואחייה הם האפוטרופוסים של אמה שבשנתיים האחרונות חיה בבית אבות סיעוד.

"אמא בת 68, והיא מוגדרת כתשושת נפש, יש לה אלצהיימר. מגיל צעיר ידעתי שהיא לא בסדר, היא הייתה יחסית בתפקוד גבוה אבל לא נורמטיבית לחלוטין, היו לה הרבה מוזרויות ואני חיפיתי עליהם. היא לא רצתה ללכת לטיפול עד שהמצב היה קשה ואז היא קיבלה אבחנה. היום אנחנו יכולים לישון בשקט  כי היא נמצאת במקום מדהים ובהשגחה 24/7, לפני זה היינו במצב של דאגה מתמדת. עכשיו אני יכולה ליהנות ממנה, אני מבקרת אותה ואנחנו קוראות ביחד ספרים בספרדית כי היא יודעת לאדינו, אבל מי ראש המשלה, את זה היא לא יודעת".

"המלאך השומר שלי"

כאמור לתחרות היא הגיעה בעידודו של הסוכן הצמוד, אבל עם עולם היופי היא מפלרטטת הרבה שנים "אני מדגמנת מגיל צעיר, כי תמיד היו לי נתונים פיזיים (היא מתנשאת לגובה של 1.77 מ', ד.י)  אבל לא את האישיות להמשיך ולדחוף עוד".

למה לא?

"כי הייתי ילדה מאוד ביישנית, תמיד הגעתי לנקודה שלא יכולתי יותר ונסוגותי אחורה, ורק בשניים האחרונות גידלתי עור עבה והגעתי למסקנה שלא מיציתי את העולם של הדוגמנות, ואני רוצה לחוות אותו".

למה חשוב לך שישמעו את הקול שלך?

"אני חושבת שלכוח ולפרסום של מלכת היופי יש השפעה חיובית".

"יש הרבה דברים חשובים שאני רוצה לנסות להשפיע וזה יהיה מבורך אם אצליח, למשל כל נושא איכות הסביבה ומשבר האקלים מטריד אותי ברמה שאני מסרבת לשתות בכוסות חד פעמיות, ואני מגיעה לצילומים עם כוס שלי, וגם העניין של אמא שלי -פגועי נפש והיחס אליהם מבחינת הממסד וסטיגמות ויחס, אלה הנושאים שחשובים לי, וכמובן בשבילי, לא הייתי הולכת ללמוד בלב שלם מבלי שעשיתי את המקסימום בתחום הדוגמנות, ודבר שני אני חושבת שיש לי סיפור חיים שיכול לתת השראה, ואם תהיה לי הזדמנות לחשוף מעצמי עוד זה יעזור לי אבל אולי גם לאחרים".

נועה תאומי
צילום: אלבום פרטי

 

תאומי מספרת שהיא מוקפת חברים טובים שהם הפכו במרוצת השנים למשפחה שנייה, אבל לאחת מהן היא קוראת "המלאך השומר שלי" וזו מנהלת השכבה שלה מהתיכון "מקיף יהוד" יעלי שנהר.  "יעלי סוג של אימצה אותי מאז שסיימתי תיכון, היא עוזרת לי להתמודד עם החיים ולהתבגר אני נעזרת ומתייעצת איתה בהכל. למשל  בשבוע שעבר היה מפגש חסות בתחרות והיה צריך להביא את אמא או דמות מבוגרת, כמובן אמא שלי לא יודעת שאני בכלל בתחרות, ויעלי היא זו שבאה איתי. היא מדהימה, אני מרגישה ברת מזל שיש לי אנשים כמוה בחיים שלי. בכלל צריך להסתכל על הדברים החיוביים וכל חוויה שאנחנו עוברים מחשלת לטוב ולרע".

תמונה קבוצתית של המתמודדות
צילום: טל שחר

 

מה בעתיד?

"אני מאוד מתרגשת לקראת התחרות, אני מדמיינת שאני מייצגת אותנו במיס יונברס".

ואם לא תנצחי?

"אני אלך ללמוד רפואה  ואמשיך לדגמן במקביל כדי להתפרנס, כי אני עצמאית לחלוטין וזה לא פשוט.  אני אשמח אם תהיה לי הזדמנות לעשות דברים מיוחדים בדוגמנות שיהיה גם משהו לספר לנכדים".

משהו לקוראים?

"התחרות מתקיימת ב-13.7 אבל ב-5.7 יש את שלב הניפוי הראשוני. מתוך 12 המתמודדות עולות רק ארבע לגמר, אחת מארבעת המתמודדות שמורה לבחירת הקהל, שיכול להשפיע באמצעות אתר"

אתר YNET שם יפורסמו תמונות, סרטונים ומידע על המתמודדות. המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי זוכה אחת בכתר הנוצץ ובתואר "מלכת היופי של ישראל", אם ריגשתי בסיפורי, אני אשמח שיצביעו לי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות