n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יוזמות מחממות לב במרכז ראשל"צ ובעיר התאומה של ק. אונו בגרמניה

יוזמות מחממות לב במרכז ראשל"צ ובעיר התאומה של ק. אונו בגרמניה

היום והלילה הקשים שעברו על תושבי הארץ, גרמו ליוזמות אופטימיות ויפות: במרכז ראשון בעל חנות מחלק דגלים בחינם ובעיר התאומה של קריית אונו, הונף דגל ישראל

פטריוטיות במרכז ראשון. צילום: פרטי
פטריוטיות במרכז ראשון. צילום: פרטי

אוהד סבג בעל חנות " הכל בשקל" בראשון לציון ברחוב פינסקר 1, יצא בקריאה מרגשת לכל התושבים שיגיעו אליו למקום כדי לקחת דגל ישראל לרכב בחינם כדי לעלות את המורל לאחר הלילה הקשה שהיה אתמול בעיר.

אתמול (שלישי 11.5) נורו לעבר גוש דן מטח כבד של טילים מגבול רצועת עזה, בראשון לציון נהרגה אישה בת 63, הפחד והעצב ירדו על העיר.

סבג קם גם הוא לבוקר קשה ללא מורל וחשב כיצד לעשות מעט טוב לתושבי העיר, והחליט לקשט את החנות והמתחם בחוץ בדגלי ישראל לצורך העלאת המורל ובנוסף לחלק דגלים למכוניות בחינם לכל מי שיגיע.

"ישנתי אולי שעתיים כל הלילה, היה לילה לבן, קמתי בבוקר וחשבתי איך אני כאזרח יכול לעזור כאן" מספר סבג " אני לא יכול להילחם כי אני לא חייל או שוטר, ללכת לריב עם הערבים בלוד גם לא היה נראה לי, ואז החלטתי שהדגלים שנשארו לי מיום העצמאות אחלק אותם חינם לכל מי שמגיע."

כשסבג נשאל על ההרגשה שלו לגבי המצב, הוא אומר שבבוקר הוא הרגיש כאילו מישהו משקר ומרמה אותנו "מה שקורה פה עם ערביי ישראל זה גרוע, אנשים שמקבלים ביטוח לאומי וחיים על חשבון המדינה ועושים מעשים כאלה זו בושה. קישטנו את המקום כדי לעשות שמח על הלב, אנשים מצפצפים לנו מהרכבים ומגיבים לכך, אם אדם אחד חייך בזכות זה, זה שווה לי הכל."

דגל ישראל מתנוסס היום בגאווה גם בחזית בניין המשרדים של קרייס אופנבך, העיר התאומה של קריית אונו בגרמניה. הדגל הונף לאות הזדהות עם תושבי קריית אונו ותושבי מדינת ישראל, הנתונים תחת מטר טילים.

דגל ישראל בחזית בניין המשרדים של קרייס אופנבך
דגל ישראל בחזית בניין המשרדים של קרייס אופנבך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות