n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יהוד מונוסון: ראש העיר הצטרפה לדרישה להרחבת תוכנית בית הספר של הקיץ

יהוד מונוסון: ראש העיר הצטרפה לדרישה להרחבת תוכנית בית הספר של הקיץ

ראשי הרשויות והמועצות האזוריות קוראים להרחיב את תוכנית בית הספר של הקיץ, בכדי שתחול גם על ילדי הגנים ותלמידי כיתות ד'. ראש העיר יעלה מקליס הצטרפה לדרישה

ראש עיריית יהוד מונוסון יעלה מקליס
צילום: באדיבות דוברות העירייה

היום (16.5.2022) הועברה פנייתם  של מרכז השלטון המקומי בישראל, מרכז השלטון האזורי ופורום ה-15, אליה הצטרפו כ-200 ראשי רשויות ומועצות אזוריות אל ראש הממשלה – נפתלי בנט, שרת חינוך – ד"ר יפעת שאשא ביטון ושר האוצר – אביגדור ליברמן.

במכתב קוראים ראשי הרשויות והמועצות האזוריות להרחיב את תוכנית בית הספר של הקיץ, בכדי שתחול גם על ילדי הגנים ותלמידי כיתות ד'.

"כמפעילי התוכנית, וכמי שמהווים כתובת עבור תושביהם, ומבינים את המצוקה הכלכלית והלוגיסטית של חודשיים ללא מסגרות ובמיוחד אחרי השנתיים האחרונות, העלנו את צרכי השטח של תושבי המדינה.

לצערנו, לא נענו עד כה לדרישתנו, לא יעלה על הדעת שאינכם מודעים לצורך הקריטי ולחשיבות הפעלת המשך הפעלת המסגרות לתלמידי הגנים.

אנו שבים וקוראים לכם להרחיב התוכנית גם השנה, במיוחד לילדי הגנים יחד עם שכבת כיתות ד' ביסודי בדיוק כפי שהיה בשנים האחרונות."

יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד-מונוסון הצטרפה בחתימתה לדרישה, באומרה : "הפעלת מסגרות בית הספר של הקיץ הן קריטיות למשפחות רבות מיהוד-מונוסון. העלויות הכספיות המוטלות על כתפי ההורים, בתקופת החופש הגדול מכבידות וקיים צורך ממשי במתן מענה מילדי הגנים ועד לכיתות ד' כולל. רבים מתושבות ותושבים העיר רק מתחילים להתאושש מהנזק הכלכלי שנגרם להם במהלך הסגרים ומגבלות הקורונה, והם זקוקים למתן מענה חינוכי וחברתי לילדיהם בתקופה של חודשיים ימים. כולי תקווה כי בקשתנו תיענה בחיוב במהרה, בכדי שנוכל להיערך מבעוד מועד עם גיוס צוותים חינוכיים והכנת תוכניות לימוד, כדי לתת לילדים הנאה, כיף וגם לימוד חווייתי."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות