n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יהוד מונוסון: השבוע נפתחים מתחמי בדיקות וחיסונים

יהוד מונוסון: השבוע נפתחים מתחמי בדיקות וחיסונים

מתחמי החיסונים מיועדים לקבלת המנה השניה של החיסונים, אולם גם תושבים המעוניינים בקבלת מנה ראשונה מוזמנים, רק שיש לקחת בחשבון כי המנה השניה תינתן בקופות החולים

צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

למרות העלייה התלולה בכמות החולים הארצית, דווקא ביהוד מונוסון מעודדים מירידה קלה בכמות החולים: נכון להיום (א' 18.7) יש ביהוד מונוסון 54 מאומתים לקורונה (שזו ירידה לעומת יום חמישי 15.7 שאז היו בעיר 78 מאומתים לקורונה), כרגע נמצאים 206 תושבים נמצאים בבידוד. 

בדומה לערים נוספות ברחבי הארץ, גם עיריית יהוד מונוסון פותחת מתחם בדיקות קורונה ביום שישי הקרוב: המתחם ייפתח ביום ו' הקרוב (23.7), בין השעות 8:00-14:00 באולם הספורט של בי"ס יהודה הלוי, ברחוב ביאקובסקי בעיר, אין צורך בזימון או בהפניה לבדיקה והמתחם מיועד לחברי כל קופות החולים. 

על מנת לעודד את צעירי העיר להתחסן, מקימה העיריה שני מתחמי חיסונים: 1. ביום שלישי הקרוב 20/7, בין השעות 9:00-13:00 יתקיים מתחם חיסונים בתיכון מקיף יהוד. 2 ביום ד' 28/7 יתקיים מתחם ה"חיסונוער"  בין השעות 16:00-22:00 באולם הספורט של בי"ס יהודה הלוי.  הכניסה מרחוב ביאקובסקי.

המתחמים מיועדים לקבלת המנה השנייה של החיסונים, אולם גם תושבים המעוניינים בקבלת מנה ראשונה מוזמנים, רק שיש לקחת בחשבון כי המנה השניה תינתן בקופות החולים ולא במתחם החיסונים.

בנוסף, העירייה ממשיכה להעלות את המודעות בעיר להנחיות המרכזיות כמו: כניסה בידוד עד לקבלת תשובה לבדיקת קורונה, שמירה על ריחוק חברתי במקרה היחשפות לחולה קורונה מאומת או אם לא חשים בטוב, עידוד כלל התושבים להתחסן, הקפדה על עטית מסכה בחללים סגורים.

כמו כן, חשוב לציין כי מהעירייה מסרו כי כל אירועי הקיץ יתקיימו בהתאם להנחיות "התו השמח" של משרד הבריאות וכי העירייה עובדת בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים במאבק נגד עליית התחלואה בעיר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות