n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: פרלמנט הילדים ממגר החרמות ואלימות ברשתות החברתיות

אור יהודה: פרלמנט הילדים ממגר החרמות ואלימות ברשתות החברתיות

מיזמים למיגו החרמות ואלימות ברשתות החברתיות הוצגו לראש העיר ליאת שוחט ולמנהלת אגף החינוך דלילה אשכנזי על ידי פרלמנט הילדים בשיתוף 43 סטודנטים מהתוכנית למצטיינים בקריה האקדמית אונו

פרלמנט הילדים 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מפגש ייחודי של תלמידי פרלמנט הילדים העירוני עם ראש העיר ליאת שוחט ועם מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, התקיים במטרה להציג יוזמות שתלמידי הפרלמנט קידמו השנה בנושא צמצום האלימות בקרב תלמידים, חשיבות השיח המכבד ומיגור החרמות ואלימות ברשתות החברתיות.

קבוצת המנהיגות הצעירה הפעילה בעיר מהווה את פרלמנט הילדים ומורכבת מתלמידי בתי הספר היסודיים בשכבות ה'-ו' מכלל בתיה"ס היסודיים הממלכתיים בעיר. התלמידים נפגשים מדי שבוע ועוסקים בסוגיות הקשורות לעולמם של הילדים בעיר, מקדמים יוזמות חברתיות ומובילים פרויקטים חשובים לקידום ערכים חינוכיים.

כל אחת ואחד מהתלמידים הוא שגריר וסוכן שינוי ליישום המיזמים בבית הספר, מיזמים הכוללים הקמת ספסלי חברות, בניית שיעורי חינוך ומשחקים שמקדמים שיח פורה עם השכבות הצעירות בביה"ס, יצירת סטיקרים שמעודדים חברות  ופרויקט הדגל של השנה אשר שיאו הפקת סרטון על ידי התלמידים יחד עם הסטודנטים מהקריה האקדמית אונו שמעודד חברות ופועל למיגור אלימות.

פרלמנט הילדים 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

את התוכנית ליוותה כרמית שטרית, מנחת הפרלמנט, מיכל ניסים, רכזת יזמות באגף החינוך, ד"ר צח סלור, ראש המסלול לילדים ונוער בסיכון והדוקטורנט רוי גולדברג, מנהל התוכנית למצטיינים, אשר מוביל את התוכנית עם הסטודנטים המצטיינים מהקריה האקדמית אונו. חלק מהסטודנטים עובדים בבתי הספר עם תלמידים בעלי התנהגויות בסיכון על מנת לספק להם כלים שיסייעו להם לצלוח את האתגרים שניצבים בפניהם.

WhatsApp Image 2022-06-16 at 16.57.41

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "מרגש לראות כיצד יוזמות מבורכות עוברות באמצעות תלמידי הפרלמנט שפועלים כשגרירים צעירים וכסוכני שינוי ומגיעות גם ליתר התלמידים בבתי הספר".

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, מוסיפה: "שיתוף הפעולה בין האקדמיה לתלמידים באור יהודה הוא חלק מתוכנית העבודה האסטרטגית של אגף החינוך בעיר. פרלמנט הילדים מתוקצב כולו ע"י עיריית אור יהודה שמוצאת לנכון להשקיע בתלמידי בתיה"ס היסודיים בעיר, לקדם אותם יחד עם כלל השותפים ולהצמיח מנהיגות תלמידים צעירה שמשפיעה ופועלת לחלחול והטמעת השינוי גם בקרב יתר התלמידים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות