n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / השקת מרכז הנוער החדש בסביון

השקת מרכז הנוער החדש בסביון

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

בחודש יוני 2021, הוקמה לראשונה בסביון מחלקת נוער ומונה מנהל מחלקה חדש: אלי ביטון, 31, מ"פ הנדסה במילואים, מנהל המותג של ליאור קוקה וחבר ועד מנהל באגודה למען הלהט"ב.

עם הקמת המחלקה, החלו עבודות הנדסיות להקמת מרכז לנוער שיהווה בית לכל בני ובנות הנוער ביישוב.

 

קרוסלה, מרכז הנוער החדש מיועד לבני ובנות נוער בגילי 12-18 (כיתות ז'-י"ב) ויתן מענה בארבעה תחומים עיקריים:

1.פיתוח מנהיגות –  בית לפרלמנט היישובי

2.העצמה אישית –  קורסים והעשרה

3.הכנה לשירות משמעותי –  בית לקבוצת הכנה

4.פנאי איכותי – סדנאות, ערבי גיבוש ופעילויות בחופשים

 

במטרה לחבר את בני ובנות הנוער לפעילות ולעשייה במרכז החדש בטרם פתיחתו הרשמית, יזמה מחלקת הנוער שבוע "פיצוץ של שיפוץ" במסגרתו הגיעו בני ובנות הנוער לסדנאות בוקר מגוונות ממספר עולמות תוכן: סדנאות נגרות ובניית ריהוט מעץ, סדנאות גרפיטי וציורי קיר וסדנאות מקרמה לקישוט המרכז באווירת לונה פארק. בנוסף, התקיימה תחרות מקדימה לבחירת שם ולוגו למרכז החדש, בה זכה עידו שניט שהציע את השם קרוסלה. עידו נימק את ההצעה: קרוסלה הוא מתקן משחקים אהוב מהילדות אשר משתף יחד הרבה אנשים.

אירוע ההשקה שהתקיים בחמישי (9.2) נפתח בטקס קביעת מזוזה וגזירת סרט, ולאחר מכן התקיים מופע סטנד-אפ לנוער של הסטנדאפיסט וכוכב הרשת שי יום טוב.

 

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

כיבדו בנוכחותם: מוטי לנדאו ראש מועצת סביון, חברות וחברי מועצת סביון ובהם דנה פינס – סגנית ראש המועצה, יעל וייסמן – מחזיקת תיק החינוך ודרור פילץ. רעות ארליך – המפקחת הרשותית מטעם מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, תמי בן נביא – מנהלת מחלקת החינוך וטלי קליין – מנהלת חט"ב סביון גני יהודה וכמובן בני ובנות נוער היישוב.

מוטי לנדאו, ראש המועצה:
"מועצת סביון בראשותי חרטה על דגלה את חשיבות ההשקעה בחינוך ילדנו. הצבנו יעדים וגם הגענו אליהם על אף אתגרי הקורונה: לפני שנתיים פתחנו את "עלומים" – המרכז לגיל הרך שהפך לשם דבר בסביון ומחוצה לה, ובחודש יוני האחרון, הקמנו את מחלקת הנוער האמונה על יצירת מענים חדשים ורלוונטיים לבני ובנות הנוער, שהם דור העתיד. תקופת הקורונה הדגישה את חשיבות מסגרות החינוך הבלתי פורמלי עבור בני ובנות הנוער, ואת חשיבות הקמת מרכז נוער שישים את הנוער במרכז וישמש כפלטפורמה לפיתוח, העצמה, שייכות ופנאי איכותי. נמשיך לפתח את סביון שלנו ולשמור עליה כמובילה בכל מדדי איכות החיים."

אלי ביטון, מנהל מחלקת נוער סביון:

"אני מתרגש ושמח שבזמן כה קצר הצלחנו להקים את המרכז החשוב הזה. העשייה החינוכית המתקיימת במרחבי החינוך הבלתי פורמלי מפתחת יכולות ייחודיות, מסייעת להתמודד עם אתגרים ומעודדת את הנוער ליזום ולהשפיע. אני מזמין את בני ובנות נוער סביון לקחת חלק פעיל בפעילות מרכז הנוער. תפקידכם הוא לחלום חלומות ותפקידנו הוא לעזור לכם להגשים אותם."

 

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

השקת מרכז הנוער סביון
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות