n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / החלום הרטוב מתגשם: 20 תלמידים בכיתה ב"יובלים" באור יהודה

החלום הרטוב מתגשם: 20 תלמידים בכיתה ב"יובלים" באור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט: "במסגרת ההשקעה שלנו בחינוך תלמידי העיר, הצלחנו לקדם את תכנית חאלו"ם ביובלים שמאפשרת לצמצם את מספר התלמידים בכיתות ז' לחצי ובכך להעמיק את השיח המשמעותי בין מורה לתלמיד"

תלמידים ביובלים. צילום: דוברות העירייה
תלמידים ביובלים. צילום: דוברות העירייה

כמות התלמידים לכיתה בחט"ב יובלים יורדת השנה לחצי בכיתות ז' ובהמשך גם בכיתות ח' ו-ט' כל זאת בעקבות כניסתה של תכנית חאלו"ם (חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות) שהינה מטעם משרד החינוך ומוטמעת לראשונה בעיר בחטיבה הגדולה ביותר. בעקבות הדברים, כמות התלמידים בכיתות האם מגיעות ל-20 תלמידים בלבד.

ראש העיר, ליאת שוחט, מסבירה: "במסגרת ההשקעה שלנו בחינוך תלמידי העיר, הצלחנו לקדם את תכנית חאלו"ם ביובלים שמאפשרת לצמצם את מספר התלמידים בכיתות ז' לחצי ובכך להעמיק את השיח המשמעותי בין מורה לתלמיד תוך מתן מענים אישיים וחילוץ יוזמות ורעיונות שמקדמות את צורכי התלמידים. בשנים הבאות התכנית תתרחב ותאפשר צמצום של כמות התלמידים גם לשכבות ח' ו-ט'".

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך: "תוכנית חאלו"ם מקדמת את האחריות הכוללת לכל תלמיד ושל כל תלמיד כך שהחתירה היא להוביל לצמיחה בתחום הלימודים, החברתי והאישי ולטפח יכולת מנהיגות אישית וכוללת בקרב התלמידים והמורים כאחד. בנוסף, מקדמת התוכנית למידה דיפרנציאלית ששמה דגש על היחיד והכלל באותה מידה. בעידן של המאה ה-21 מלמדים פרקטיקות של 'פדגוגיה מוטת עתיד' ששמות דגש על למידה פרסונלית אישית שבה היחיד מביא לידי ביטוי את יכולותיו לצד חבירה משותפת כקולקטיב עם תלמידי כיתתו. אגב, את התפיסה הזו אנו מקדמים בכל בתי הספר בעיר, ואני שמחה שהתוכנית מוטמעת כ"חלוץ" בחט"ב יובלים, שהינו ביה"ס הגדול ביותר בעיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות