n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גני תקווה: מרחיבים את פינות האכלה לחתולים

גני תקווה: מרחיבים את פינות האכלה לחתולים

פינות האכלה החדשות (דרך צינור פי וי סי) ייבנו בסדנא מיוחדת אליה כל תושב יוכל להירשם: "כל אזרח המעוניין יוכל להירשם דרך אתר המועצה לסדנה הקרובה, ולבנות תחת הדרכתו של תומר את פינות ההאכלה"

חתול. אילוסטרציה
צילום פרטי

מועצת גני תקווה, בשיתוף פעולה עם קהילת אוהבי החיות ביישוב, החליטה על הוספה של שש פינות האכלה לחתולים במקומות ייעודיים. פינות אלו, יחד עם 14 פינות ההאכלה שכבר קיימות בגני תקווה, יעמידו את מספר פינות ההאכלה לחתולים ביישוב על 20.

מי שבנה את התחנות הוא תומר אסאו, מנהל אגף שפ"ע במועצה. תומר הוא זה שיוביל גם את הסדנה המיוחדת שתצא לדרך בנגרייה הקהילתית החדשה בגני תקווה, ובה ייבנו שש פינות ההאכלה החדשות.

"כל אזרח המעוניין יוכל להירשם דרך אתר המועצה לסדנה הקרובה, ולבנות תחת הדרכתו של תומר את פינות ההאכלה", הסבירה ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה. "יש בצעד הזה דגש חזק על הקהילתיות: אנשים נפגשים בנגרייה, מכירים האחד את השניה ובונים יחד משהו עבור היישוב".

פינת האכלה חדשה
פינת האכלה חדשה

 

במועצת גני תקווה הסבירו כי הוספת פינות ההאכלה נעשית מתוך ההבנה שחתולי הרחוב הפכו לחלק מהמרקם העירוני, ולכן יש ללמוד לחיות לצידם ולהאכילם בצורה מבוקרת ואסתטית ולא על מדרכות או ספסלים כמו שהיה בעבר.

הסדנאות לבניית פינות ההאכלה יתקיימו ב-21 וב-28.12. את מיקומן של פינות ההאכלה הקיימות היום ביישוב אפשר למצוא באתר המועצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות