n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גני תקווה: מנהיגות המחר

גני תקווה: מנהיגות המחר

יום האישה הוא לא רק יום עם הנחות על בגדים, קרמים של אנטי אייג'ינג, סדנאות העצמה ו"פינוקים", לכן במועצה מקומית גני תקווה החליטו לקחת את היום הזה למקום מיוחד

יום האישה
צילום: מועצה מקומית גני תקווה

במועצה מקומית גני תקווה החליטו לקיים יום חילופי שלטון כאן במועצת גני תקווה, במהלכו אירחנו את תלמידות תיכון מית"ר ותלמידות חטיבת הראשונים, וחלק ממנהלות בעלות תפקידי מפתח במועצת גני תקווה. נערות מבית הספר חטיבת הראשונים ותיכון מיתר הצטרפו לבעלות תפקידים מרכזיים ביישוב, ביניהן גם ראש המועצה ליזי דלריצ׳ה וחוו איך זה להיות בנעליהן למספר שעות. כל מנהלת במועצה לקחה תחת חסותה שתי נערות ובמהלך היום הנערות למדו את אופי התפקיד במערכת ואת האתגרים הכרוכים בתפקיד.

מאיה קוסשוילי מנהלת קשרי קהילה לימדה את הנערות על קהילות, על הנגרייה הקהילתית, פרויקט מחוברות ועוד מגוון תחומים נוספים. לין גורן גזברית המועצה שיתפה את הדרך שעשתה עד שהגיעה לתפקיד שלה ועל התפקיד החשוב המופקד בידיה.
ליזי דלריצ'ה ראש המועצה שיתפה אותן בסדר היום, ובפגישות חשובות. הדר פרלוב, מנהלת מחלקת גני הילדים לקחה את הנערות לגן אתרוג, שם יש גנן ולא גננת, והילדות/ים מתחפשות/ים למה שהן/ם רוצות/ים בלי תיוגים! המשיכה לגן רותם וורד ושם פתחו בשיח עם הילדות/ים והגננת על החלומות של הילדות/ים – והמקצועות שירצו לעסוק בהם כשיגדלו.

הנערות שאלו שאלות על התמודדות עם תפקידי ניהול, על הדרך לתפקיד מפתח, וההתמודדות עם אי שוויון, וקיבלו מענה וטיפים מכל עובדות המועצה שהשתתפו. אחת השאלות שנשאלו היתה: "האם אתן מרגישות את אי השוויון? אתן מרגישות שונה בתפקיד שלכן בגלל שאתן נשים?"

ליזי דלריצ'ה, ראש המועצה שיתפה: "אני חייבת להגיד, רוב הזמן לא. גם כשאני נפגשת עם מנהיגי הקהילה החרדית כאן בגני תקווה – ויש כאן רבנים, שבדרך כלל רגילים לדבר עם גברים, אני לידם הרגשתי מעולה. האדמור קיבל אותי אליו, כיבדתי את הדעות שלו והמנהגים שלו והייתה שיחה מצוינת, הוא אפילו הוציא מכתב שהוא מבקש מהקהילה לתמוך בי כמנהיגה."

קובי זמיר, מנהל אגף החינוך ריגש עם השיר "חומות חימר", שיר שכתבה אותו רחל שפירא, והלחינה ושרה מרגלית צנעני. השיר מספר על נערות שרוצות לפרוץ את המוסכמות, ולעשות מה שהן אוהבות – לשיר ולכתוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות