n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: תרגיל פקע"ר

גבעת שמואל: תרגיל פקע"ר

תרגיל פקע"ר בגבעת שמואל התקיים כחלק מהתוכנית השנתית של פקע"ר לבדיקת כשירות ומוכנות הרשות לחירום

חדר המצב
תמונה: חדר המצב בעת התרגיל
צילום: דוברות העירייה

כחלק מהתוכנית השנתית של פיקוד העורף ורשות חרום לאומית (רח”ל), נערך אימון כוננות וכשירות לעיריית גבעת שמואל בשעת חרום. מטרת התרגיל הייתה לבחון את מוכנות העירייה לאירועי חירום בתרחיש מלחמה וירי טילים על העיר.

במהלך התרגיל שנוהל ממרכז ההפעלה העירוני, נדרשו מכלולי העירייה השונים, לתת מענה לנפילות טילים ברחבי העיר ולטפל באירועים של פגיעה בנפש, רכוש ותשתיות. התרגיל בחן את שיתופי הפעולה בין יחידות העירייה והוא עוד אחד ממספר רב של פעולות, אשר יוזמת העירייה כדי לתת מענה הולם לתושבי העיר בשעת חירום.

בתרגיל השתתפו ראש העיר גבעת שמואל  יוסי ברודני, סגן ראש העיר אל"מ (במיל') יעקב ויליאן, סגן מפקד הנפה מחוז דן בפיקוד העורף סא”ל יונתן רז, סגן היקל”ר רס"ן אשר כפיר, קצין אוכלוסייה עוזי שוחט, ונציגי הממשלה השונים. עוד לקחו חלק בתרגיל מנכ”ל העירייה גבי חדד, קב”ט העירייה יואב ריעני ומנהלי המכלולים השונים המרכיבים את מטה החירום העירוני.

סגן מפקד הנפה מחוז דן בפקע"ר סא"ל יונתן רז, ציין בסיכום התרגיל כי גבעת שמואל נמצאת ברמת מוכנות גבוהה מבחינת המענה המקצועי והתנהלותם של מנהלי המכלולים השונים אל מול תרחיש הייחוס ואל מול האתגרים שעמדו בפניהם במהלך התרגיל. "כל הצוותים בעירייה תורגלו בצורה מקצועית ליום פקודה. האימון חידד עבור כל אחד מהמכלולים את הנהלים ואת הנדרש מהם, על מנת לתת לתושבים את המענה המהיר והמקצועי בחירום".

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: "עיריית גבעת שמואל מייחסת חשיבות רבה למוכנות העורף ופועלת כל העת על מנת להבטיח מתן מענה מהיר, מקצועי ואיכותי לתושבים גם בזמן חרום. אנו פועלים כל השנה באימונים, תרגולים והיערכויות לשעת חירום ואני שמח לראות שמאמצינו זוכים להערכת פיקוד העורף והגורמים הממשלתיים האמונים על החירום בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות