n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: חוגגים יום הולדת 100 לגידנין אליעזר

גבעת שמואל: חוגגים יום הולדת 100 לגידנין אליעזר

במסגרת מסורת שהונהגה בעיריית גבעת שמואל, ראש העיר, יוסי ברודני, הגיע לדירתו של ותיק העיר, גידנין אליעזר, כדי לחגוג איתו את יום הולדתו ה-100!

חוגגים 100 לגידנין אליעזר

בגבעת שמואל (ובעוד ערים) ישנה מסורת מקסימה שבמסגרתה ראש העיר מגיע לבתיהם של תושבי העיר שהגיעו לגיל 100, במטרה לשמח אותם ולחגוג יחד איתם, את האירוע המיוחד שמעטים זוכים לו. ראש העיר מעניק להם זר פרחים ותעודת הוקרה ומברך אותם להמשך שנים טובות בבריאות איתנה. השנה, עיריית גבעת שמואל חגגה יום הולדת לכ- 14 תושבים נוספים שהגיעו לגיל 100.

ראש העיר ברדוני ביקש מגינדנין כמה עצות טובות לחיים ארוכים וכמובן את הסוד שלו איך להגיע צלול לגיל 100. גינדנין השיב לראש העיר, שהסוד שלו הוא להשתדל לשמוח יותר ולכעוס פחות על הדברים הקטנים בחיים וכמובן שאת הכוחות האמתיים מקבלים מהמשפחה ומהנכדים. למזלנו, גם גינדנין היה אדיב וויתר לנוכחים על המסורת של הרמתו בכיסא 100 פעמים.

ראש העיר יוסי ברודני:  "שימור העבר וכבוד לאזרח הוותיק, הם ערכים חשובים מאוד עבור הדורות הבאים ויותר מכך עבור עתידה והמשך התפתחותה של עירנו גבעת שמואל. יוזמה זו של חגיגת ה-100 לתושבינו, נועדה כדי לחבר בין העיר לתושביה הוותיקים, השותפים באופן מלא לעיצוב דמותה, אופייה, עברה ועתידה של העיר. תושבים אלו יוצרים את ההון החברתי האיכותי, שיחד עם בני הדור הצעיר, הופכים את החברה והקהילה שלנו בגבעת שמואל, לערכית לאכפתית ולמעורבת יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות