n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: הענקת "אות יקיר העיר" והנצחת אולם הספורט העירוני ע"ש זמיר בן ארי ז"ל

גבעת שמואל: הענקת "אות יקיר העיר" והנצחת אולם הספורט העירוני ע"ש זמיר בן ארי ז"ל

זמיר בן ארי כיהן כראש המועצה המקומית וכראש העיר גבעת שמואל בין השנים 1996-2008 והביא לשינוי מעמדה המוניציפאלי ממועצה מקומית לעיר ואם בישראל ■ ראש העיר יוסי ברודני: "זמיר היה איש של משפחה ואיש של אנשים.  

ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי בטקס הנצחת האולם ע"ש זמיר בן ארי
ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי בטקס הנצחת האולם ע"ש זמיר בן ארי. צילום: דובורת עיריית גבעת שמואל

השבוע בטקס חשוב ומרגש, הנציחה עיריית גבעת שמואל את אולם הספורט העירוני, על שמו של זמיר בן ארי ז"ל, ראש המועצה המקומית וראש העיר גבעת שמואל לשעבר. במהלך הטקס, ראש העיר יוסי ברודני הזמין לבמה את בני משפחת בן ארי ואת הרעייה אופירה, והפתיע אותם כאשר העניק להם את "אות יקיר העיר", על תרומתו ופועלו של זמיר למען העיר גבעת שמואל ותושביה. 

"זמיר היה איש של משפחה ואיש של אנשים. איש  עם אופטימיות וחוש הומור מיוחד, שאהב את כולם וכולם אהבו אותו. הטקס היום, מבטא את החשיבות הרבה, שאנו רואים בהנצחתם של ראשי המועצה לדורותיהם  ושל דור המייסדים המהווים את סיפורה ומורשתה של העיר הנפלאה שלנו, עבורנו ועבור הדורות הבאים" אמר ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני.

בטקס שהתקיים בנוכחותם של בני משפחת בן ארי, השתתפו כאמור ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, ראש עיריית קריית אונו השכנה ישראל גל, ח"כ והשר לשעבר צחי הנגבי, ידיד המשפחה גלעד שרון – בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל, חברי מועצת העיר, יו"ר המועצה הדתית, תושבים ואורחים רבים שבאו להוקיר את זכרו.

במסגרת תפקידו של זמיר כראש העיר, פעל בן ארי לקידום תחום החינוך, התרבות והספורט, השקיע רבות בפיתוח חזות העיר והביא בין היתר לשינוי מעמדה המוניציפאלי ממועצה מקומית לעיר ואם בישראל ולהקמתו של היכל התרבות העירוני ע"ש ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. 

 

ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי בטקס הנצחת האולם ע"ש זמיר בן ארי
ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

 

ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי
ראש העיר יוסי ברודני עם בני משפחת בן ארי. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות