n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: המרוץ ה-12 יצא לדרך

גבעת שמואל: המרוץ ה-12 יצא לדרך

המרוץ ה-12 של גבעת שמואל יצא לדרך עם אלפי רצים מכל הגילאים, שמלאו את רחובות העיר

מרוץ גבעת שמואל 2
צילום: יח"צ

מרוץ גבעת שמואל ה-12 יצא לדרך ביום שישי האחרון, כשאלפים מבני העיר, אורחים מהסביבה, רצים מקצועיים וחובבים, ממלאים את הרחובות ומוכיחים שוב, שהריצה היא לא טרנד חולף אלא דרך חיים בגבעת שמואל.

כבר בשעה מוקדמת של הבוקר, קיבלו הרצים והרצות אימון חימום לקראת הריצה במקצים השונים. גם השנה התקיים המרוץ מתוך מקום של שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן הצמודה לגבעה. "זהו המרוץ ה-12 המסורתי שמתקיים בגבעת שמואל", אומר ראש העיר יוסי ברודני שהשתתף אף הוא במרוץ. "וכמידי שנה, מושקעים בו משאבים רבים שהופכים אותו להפנינג איכותי ומקצועי עבור כל תושבי העיר והסביבה. חזון העיר לקידום אורח חיים פעיל ובריא, מגיע לידי ביטוי באלפי הילדים והבוגרים שהשתתפו במקצים העממיים והתחרותיים".

מרוץ גבעת שמואל
צילום: יח"צ

סגן ראש העיר בני סומך ומנהל אגף החינוך בעירייה מוטי סגל, נעלו גם הם נעלי ריצה והשתתפו במרוץ. גם השנה, כעיר המקדמת ערכים חברתיים ומתוך רצון לתת כבוד גם לאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, השתתפו במרוץ כשהם צמודים למלווים מעמותת "חברים לרפואה".

בשעה 8:30 יצא לדרך המקצה העממי בן 2 ק"מ, כשגם אליו הצטרפו מאות רצים מכל הגילאים – בעיקר תלמידי בתי הספר. גם לדור הצעיר, אלו שהגיעו לגיל 4, היה מקום בתחרות. ככבל שנה, התקיים גם מרוץ האפרוחים למרחק 300 מטרים והקטנטנים הוכיחו רוח לחימה ודבקות במשימה.

סמו יצחק, מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס, יצא שבע רצון לאחר המרוץ: משנה לשנה המרוץ משתדרג והופך להיות אבן שואבת לכל קהיליית הרצים. אנחנו עושים את זה מתוך כוונה להקנות לתושבים שלנו אורח חיים בריא"".
כבכל שנה, הוענקו לתושבי העיר שהגיעו למקומות הראשונים מדליות. המנצח והמנצחת מכלל הרצים במקצה 10 ק״מ: במקום ראשון גברים ימר גטהון עם זמן של 30.35 ובמקום הראשון נשים ענת שאבי עם זמן של 39.57. הזוכים במקומות הראשונים מבין תושבי גבעת שמואל במקצה 10 ק״מ: במקום הראשון לגברים שי אדלר 36.33, במקום הראשון לנשים ספיר אסיף 48.36 ובמקום השלישי לנוער מתן קורין 37.42.

מרוץ גבעת שמואל 3
צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות