n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בקעת אונו: ראשי ערים התחסנו ומה צבע הערים כרגע?

בקעת אונו: ראשי ערים התחסנו ומה צבע הערים כרגע?

ראש עיריית אור יהודה וראש עיריית קריית אונו התחסנו הבוקר במרפאת כללית בקריאון. בתוך כך, אין כרגע ערים אדומות בבקעת אונו

ישראל גל וליאת שוחט מתחסנים. דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית
ישראל גל וליאת שוחט מתחסנים. דוברות מחוז דן-פ"ת, כללית

היום בבוקר ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, וראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, התחסנו במרפאת כללית בקיראון נגד קורונה. השניים היו מראשוני המתחסנים במרפאה, שקיבלה אמש את המשלוח הראשון של החיסונים באזור בקעת אונו – ובכך ביקשו לתת דוגמה אישית.

את מעמד החיסון ליוותה מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, אשר סקרה בפני שוחט וגל את הפעילות שמקדמת כללית בארץ בכלל ובאזורם בפרט. עוד נכחו מנהלת מינהלת פתח תקוה בכללית, ד"ר קרן פרידלנדר, מנהלת המרפאה ד"ר קארין שור-שטיינפלד ובכירים נוספים.

 ד"ר רייכנברג: "רק אתמול התחסנו במרפאות כללית ברחבי הארץ כ-45 אלף אנשים, כאשר מדי יום אנחנו פותחים מוקדים חדשים ומגדילים את היצע החיסונים והתורים. שיתוף הפעולה עם ראשי הרשויות בתחומי מחוז דן-פ"ת חשוב לנו במיוחד לצורך ההתארגנות, קידום הסדר בתורים והסברה מול התושבים, ואני מברכת את ליאת שוחט וישראל גל שהתייצבו כאן הבוקר לימיני ונתנו כתף להצלחת המבצע".

בתוך כך אור יהודה הוכרזה כעיר צהובה – הלימודים במערכת החינוך בזמן הסגר (כולל בכיתות ה' עד י') יתקיימו באופן פרונטלי החל מיום שלישי (29.12)

המשמעות היא שלמרות הסגר שנכנס לתוקף אמש, החל ממחר (שלישי) יתקיימו הלימודים בכל מערכת החינוך העירונית לפי מתווה מדורג של לימודים פיזיים ומרחוק תוך שמירה והקפדה על הכללים. עדכונים מפורטים יותר יתקבלו ממנהלי בתי הספר.

מהעירייה נמסר כי: " בהתאם להחלטת משרדי החינוך והבריאות, מתאפשרים הלימודים בכיתות ה' עד י' באופן פרונטלי אך ורק בערים ירוקות וצהובות. בעקבות ההתמתנות בעלייה בתחלואה (נכון להיום ישנם 85 חולים, ציון הרמזור של העיר 5.97, מגרד את ציון 6 שהופך את העיר לכתומה) התאפשרה פתיחה של מערכת החינוך לכל שכבות הגיל. יחד עם זאת, בימים הקרובים יתקיים דיון נוסף לגבי כל הרשויות בארץ, וכדי להמשיך וללמוד באופן פרונטלי, חשוב שיחד נדאג לשמור על תחלואה נמוכה שתאפשר לכל שכבות הגיל ללמוד בבתי הספר".

קריית אונו השכנה, צהובה גם היא עם ציון מצויין של 5 ו-52 חולים, גבעת שמואל גם היא צהובה עם דירוג של 5.7 ו-77 חולים מאומתים,

כתומות- ציון בין 6 ל-7.5 

גני תקווה נצבעה כתום עם ציון של 6.9 ו-45 חולים מאומתים

יהוד מונוסון כתומה אף היא עם ציון של 6.7 ו-67 חולים פעילים,

ירוקות ציון עד 4.5 

היחידה בבקעת אונו שנצבעה ירוק היא סביון עם ציון של 4.5 ומספר חולים הקטן מ-15. כמו כן, ביום חמישי בערב הושג הסכם שיתוף פעולה בין ראש המועצה המקומית סביון, מוטי לנדאו, למרכז הרפואי 'שיבא' תל השומר. על פי שיתוף הפעולה, כל התושבים העונים על ההגדרה של אוכלוסיית סיכון (בני 60 ומעלה וניצולי שואה) יוכלו להגיע עוד השבוע למרכז הרפואי שיבא על מנת להתחסן. בנוסף לאוכלוסיות אלו, נוספו צוותי החינוך ביישוב לאוכלוסיות הזכאיות לתור לחיסון.

ראש מועצת סביון, מוטי לנדאו במרכז הרפואי שיבא
ראש מועצת סביון, מוטי לנדאו במרכז הרפואי שיבא

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות