n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בהחלטת הדירקטוריון "מי אונו" ישיבו רווחי תאגיד לתושבים

בהחלטת הדירקטוריון "מי אונו" ישיבו רווחי תאגיד לתושבים

בשורה משמחת לתושבים, עיריית קריית אונו ועיריית יהוד-מונוסון קיבלו את אישור מועצות העיר להשיב כספים עודפים מתאגיד המים והביוב "מי אונו" לתושבים, ובכך לאשר החלטת דירקטוריון מי אונו לבצע החזר לצרכני התאגיד

גל ומקליס

בשתי הערים קריית אונו ויהוד-מנוסון מתכוננים לתהליך ארוך ומתיש מול המדינה בכדי ליישם את החלטת דירקטוריון תאגיד "מי אונו" והחלטות מועצות העיר, להעביר את רווחי התאגיד לתושבים באופן ישיר.

תאגיד המים "מי אונו" הוא בין התאגידים היחידים שרווחיים בזכות היותו ארגון המנוהל באופן יעיל ואפקטיבי ובזכות אחוזי גבייה גבוהים.

עד לפני כשלוש שנים, יכלו העיריות למשוך דיבידנדים מעודפי תאגידי המים. עם הזמן, הוטלו סנקציות על התאגידים והוחלט שהם לא יכולים להעביר את הדיבידנד ואת העודפים שנשארו לעיריות בחזרה, לבעלי המניות.

מכיוון שהחקיקה אינה עומדת להשתנות בזמן הקרוב, החליטו מועצת העיר קריית אונו, ביחד עם מועצת העיר עיריית יהוד-מונוסון למצוא את הדרך להשיב את עודפי הכסף שנצברו בתאגיד "מי אונו" לתושבים, במקום שישולם מס על רווחי התאגיד שיגיע לקופת המדינה.

בכך, מקווים ראשי הערים לשנות במקצת את רוע הגזרה בה הכספים העודפים אינם חוזרים לעיר ולתושבים שאותם הם משרתים, בייחוד כשלא ניתן לשנות תעריפים ולהוזיל מחירים מכיוון שמדובר בתעריף ארצי אחיד.

נוצר מצב לפיו, רשויות שהתאגדו בתאגידי מים וביוב כנדרש, לעומת רשויות שנשארו עצמאיות, נקנסות ומצבן מורע לעומת האחרות, בשל העדר אפשרות למשוך דיבידנדים.

החלטת מועצות העיר קריית אונו ויהוד-מונוסון, תאפשר השבה של כ 7,500,000 ₪ לתושבי שתי הערים כהחזר של מספר מאות שקלים לכל בית אב, למעט מגה צרכנים כמו קניון קריית אונו וקניון סביונים שיקבלו החזר כספי גבוה יותר.

הדרישה של עיריית קריית אונו ועיריית יהוד-מונוסון תהיה גם להשבת תשלום המע"מ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות