n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בבקעת אונו נוהרים להתחסן: כמה התחסנו בכל עיר וכמה חולים יש בה?

בבקעת אונו נוהרים להתחסן: כמה התחסנו בכל עיר וכמה חולים יש בה?

גני תקווה וסביון עשו שיתוף פעולה עם בתי חולים, ויש עיר אחת שלוקחת את המקום הראשון בכמות המתחסנים וגם, מה הצבע של העיר שלכם נכון להיום? דוח קורונה שבועי

ישראל גל וליאת שוחט עם צוות כללית. צילום: דוברות מחוז דן-פת, כללית
ישראל גל וליאת שוחט עם צוות כללית. צילום: דוברות מחוז דן-פת, כללית

מבצע החיסונים "לתת כתף" נמצא כרגע בסוף השבוע השני ואין עוררין כי הוא מוכתר כהצלחה גדולה כשעד היום התחסנו בסך הכל  707,152 אזרחים.

ביום שני בתחילת השבוע, התייצבו ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, וראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, במרפאת כללית בקיראון והתחסנו יחד. המרפאה קיבלה את המשלוח הראשון של החיסונים באזור בקעת אונו ובכך יצא לדרך בקופת חולים כללית בבקעת אונו מבצע החיסונים.

ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה, הודיעה כבר בשבוע שעבר על על שת"פ עם בית החולים שיבא תל השומר: "תושבי גני תקווה יזכו להתחסן בשיתוף פעולה הדוק לפי הסדר הבא:
ראשונים יתחסנו שורדות ושורדי השואה, אחריהם ה כלל הצוות החינוכי ביישוב, אחריהם מיום חמישי למשך שבועיים יינתנו תורים לכל האזרחיות והאזרחים הותיקים מעל גיל 60 תושבות ותושבי היישוב".

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני התחסן גם הוא  בקופת חולים כללית. רגע לפני כניסתו לחיסון אמר ברודני: "החיסונים בישראל היא בשורה ותקווה גדולה לכולנו. מעבר לשמירה על בריאותי האישית, אני עושה זאת למען בריאותם של כל תושבי העיר ולמען הסובבים אותי".

עוד שת"פ הושג בין ראש המועצה המקומית סביון, מוטי לנדאו, למרכז הרפואי 'שיבא' תל השומר:  על פי שיתוף הפעולה, כל התושבים העונים על ההגדרה של אוכלוסיית סיכון (בני 60 ומעלה וניצולי שואה) יכלו ויוכלו להגיע עוד השבוע למרכז הרפואי שיבא על מנת להתחסן. בנוסף לאוכלוסיות אלו, נוספו צוותי החינוך ביישוב לאוכלוסיות הזכאיות לתור לחיסון.
ולמספרים: 

בבקעת אונו יש מקום ראשון ברור: קריית אונו עם 4,129 מתחסנים עד כה.

יהוד מונוסון עם 1,595 מתחסנים, אור יהודה עם 1,487 מתחסנים, המועצה המקומית גני תקווה עם 1,333 מתחסנים, 

וגבעת שמואל עם 1,140 תושבים,

סוגרת את הרשימה סביון עם 453 מתחסנים.

ולצבעים: 

קריית אונו צהובה- עם 73 חולים 

אור יהודה צהובה עם 115 חולים 

סביון צהובה עם 18 חולים 

גבעת שמואל כתומה עם 107 חולים 

גני תקווה כתומה עם 56 חולים

יהוד מונוסון כתומה עם 85 חולים 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות