n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "אנו רואים חשיבות רבה בהנצחתם של דור המייסדים"

"אנו רואים חשיבות רבה בהנצחתם של דור המייסדים"

גבעת שמואל: גינת השקד נקראה על שם יעקב (יענקל'ה) ויסמונסקי, ראש המועצה לשעבר של גבעת שמואל

בני משפחתו של יעקב ויסמונסקי וברודני
תמונה: בני משפחתו של יעקב ויסמונסקי וברודני
צילום: דוברות העירייה

עיריית גבעת שמואל חנכה את גינת השקד בשכונת רמת אילן, על שמו יעקב (יענקל'ה) ויסמונסקי, ראש המועצה לשעבר של גבעת שמואל. לטקס הגיעו ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, זמירה ויסמונסקי – אשתו של יעקב ויסמונסקי ז"ל ובני משפחתה, ראש המועצה לשעבר של גבעת שמואל ירמי אולמרט, חברי מועצת העיר גבעת שמואל.

ויסמונסקי, כיהן כראש המועצה של גבעת שמואל במשך 18 שנים,

ויסמונסקי פעל ליצירת שותפות וקשרי ידידות כערים תאומות, בין העיר גבעת שמואל לבין העיר שטדה בגרמניה, ויזם ביקורים של משלחות צעירים משתי הערים, לקירוב לבבות בקרב הדור הצעיר.

לאחר שסיים את כהונתו כראש המועצה בגבעת שמואל, הוא המשיך לתפקידים בכירים נוספים בשירות הציבורי ביניהם: קונסול כללי של ישראל בברלין ויו"ר קק"ל באוסטריה, הונגריה וצ'כיה. על תרומתו ופעלו למען העיר ותושביה, קיבל ויסמונסקי את תואר “יקיר העיר” גבעת שמואל בשנת 2008.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני: "עם השנים, הפכה גבעת שמואל לעיר ואם בישראל. עיר אטרקטיבית ומובילה בכל תחומי החיים. לכל אלה, שותפים גם דור המייסדים וראשי המועצה לשעבר, ביניהם מר יעקב (יענקל'ה) ויסמונסקי ז"ל, אשר הוסיפו נדבך משלהם לבניין העיר ולשגשוגה. הטקס מבטא את החשיבות הרבה שאנו רואים בהנצחתם של ראשי המועצה לדורותיהם, המהווים את סיפורה של העיר הנפלאה שלנו ואת מורשתה, עבורנו ועבור הדורות הבאים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות