n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: 16 תלמידות ו-2 מורות מ"אור חנה" נדבקו בקורונה

אור יהודה: 16 תלמידות ו-2 מורות מ"אור חנה" נדבקו בקורונה

על רקע עליית כמות החולים באור יהודה תוגברה האכיפה ברחבי העיר הן במקומות הציבוריים והן בעסקים. העירייה: "אנחנו קוראים לתושבים לשמור על ההנחיות"

פעילות אכיפת המשטרה בבקעת אונו. צילום: דוברות המשטרה
פעילות אכיפת המשטרה בבקעת אונו. צילום: דוברות המשטרה

היום נודע כי 16 תלמידות ו-2 מורות מבית ספר "אור חנה" נדבקו בנגיף הקורונה. התוצאות הללו מגיעות על רקע דרישת העירייה  לקיים בדיקות לכלל תלמידות וצוותי החינוך של בית הספר (בית הספר נסגר ביום ראשון).

על רקע התפרצות הנגיף, החליטה ראש העיר ליאת שוחט, בתיאום עם מנהלת מחוז ת"א חיה שיטאי והפיקוח לסגור את בית הספר היסודי אורות הסמוך מחשש להרחבת ההתפרצות של הנגיף, וכן את בית הספר היסודי אור מנחם שבו לומדים בני משפחה של תלמידות שנמצאו מאומתות, כל זאת עד יום שישי הקרוב (26.6) אז תתקבל החלטה חדשה בנושא לגבי המשך הלימודים. חשני בתי הספר היסודיים הללו יעברו החל ממחר ללמידה מרחוק. החל ממחר (רביעי, 24.6) גם מעון רבין נסגר באופן זמני עד לקבלת תוצאות של שתי מטפלות שעובדות במקום.

נכון לעכשיו, נסגרו גם מספר כיתות נוספות במעונות היום בעקבות גל ההדבקה האחרון באור חנה: מעון סביונים (כיתת בוגרים), מעון ענבל (שתי כיתות) ומעון ללי (שתי כיתות). מעון אניטה ישוב לפעילות מחר (רביעי, 24.6).

מהעירייה נמסר כי: "אנו מודעים לחוסר המידע שמתקבל ממשרד הבריאות בנוגע למקומות שבהם שהו חולים מאומתים. יחד עם זאת, הוחלט כי נציגי העירייה יפנו בעצמם אל החולים המאומתים כדי להסתייע בהם במטרה למנוע את התפשטות הנגיף עוד יותר.

אנו עוקבים בדאגה אחרי הנתונים שמציבים את אור יהודה במקום לא טוב מבחינת התפשטות הנגיף. אנו גם ערים לכך שהתושבים ברובם מבינים היטב את המגמה וחזרו לשמור על הכללים הבסיסיים (עטיית מסיכה, שמירה על מרחק של 2 מטר וריחוק חברתי ושמירה על היגיינה אישית). יחד עם זאת, אנו קוראים לאלה שטרם הפנימו את חומרת המצב – המשך המגמה השלילית הזו עלולה להסב נזק קשה לעיר, לתושבים ולעסקים עם סגירה שתייצר הגבלות חריפות ביותר.

החל מתחילת השבוע תוגברה האכיפה ברחבי העיר, הן במקומות הציבוריים והן בעסקים. על פי החלטת הממשלה, מוטלים קנסות כבדים לאלו שמפרים את ההנחיות. אנו קוראים לכם לשמור על ההנחיות, להימנע מקנסות אלו ולראות את טובת בריאות הציבור יחד איתנו לפני הכול".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2022-12-12 at 16.46.59

חובש איחוד הצלה הציל את חייה של ילדה בקניון הזהב

תפריט נגישות