n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: תושבי העיר והאיזור רכבו לזכרו של רועי ג'ינג'י סדן ז"ל

אור יהודה: תושבי העיר והאיזור רכבו לזכרו של רועי ג'ינג'י סדן ז"ל

המסלול בן ששת הקילומטרים עבר ברחובות אור יהודה ושם במרכז את יליד העיר שנהרג בתאונת דרכים לפני למעלה משנה. אמו רחל סדן: "משמח שזוכרים את רועי ויודעים שהוא היה השראה לאיך מאמינים בעצמך ולשמירה על אורח חיים ספורטיבי"

מסע האופניים ה-2 בעיר לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל 1
צילום: בני חדד

תושבי אור יהודה ואזור השתתפו בסוף השבוע האחרון במסע האופניים ה-2 בעיר לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל שנולד וגדל בעיר. רועי התפרסם בארץ ובעולם לפני כעשור לאחר שהקיף את כדור הארץ ברכיבה על אופניים. בחודש מרץ 2021 הוא נפגע מאוטובוס בזמן שרכב על אופניו סמוך לקיבוץ ראש הנקרה, בו התגורר בשנותיו האחרונות, ומותו נקבע מספר שעות לאחר מכן. איבריו, אגב, נתרמו לשבעה אנשים.

המירוץ הופק על ידי העירייה באמצעות מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים והחברה הכלכלית, כל זאת ביוזמן של אימהות למען נוער ע"ש עומרי ליג'י, תנועה הפועלת בעיר. החל משעות הבוקר המוקדמות התכנסו בגן התשעה בעיר הרוכבים בשעה 8:00 בבוקר בדיוק הם הוזנקו על ידי אמו של רועי, רחל סדן. הרוכבים יצאו לרכיבה של כשישה קילומטרים ברחובות אור יהודה ועברו ברחובות אריאל שרון, יהדות קנדה, העבודה, אלכסנדרוני, אליהו סעדון, בן פורת ויחזקאל קזז. בסיום המסע נערך טקס בגן התשעה שבו חולק שי למשתתפים והתקיים הפנינג במסגרתו הוגרלו שני זוגות אופניים בין המשתתפים.

מסע האופניים ה-2 בעיר לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל 3
צילום: בני חדד

במהלך המסע הוצגו האופניים שבאמצעותם ג'ינג'י רכב במסע שקיים מסביב לעולם. רחל סדן אמו אמרה אמרה באירוע: "זה מאוד מרגש ומשמח שנזכרים ברועי ויודעים שהוא היה השראה לאורח חיים ספורטיבי, השקעה וכיצד מאמינים בעצמך בדרך למטרה. רועי הגשים את החלומות שלו. זו הזדמנות להודות לעירייה, לראש העיר ליאת שוחט ולאמהות שנרתמו. ההתמודדות עם מותו של רועי קשה, אבל חייבים להמשיך הלאה. רועי לא אהב אנשים עצובים".

ביולי 2007 החל סדן במסע חובק עולם למשך ארבע שנים וחצי. לאחר שנה שלמה של אימונים פיזיים והכנה מנטלית, יצא למסע הארוך והמקיף ביותר שנעשה על ידי ישראלי: הקפת העולם באופניים על-פני 66,000 קילומטרים, תוך חצייתן של 42 מדינות, ברחבי היבשות אמריקה הצפונית, אמריקה הדרומית, אפריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. סדן ערך את המסע לבדו, ללא תמיכה של צוותים לוגיסטיים. באחד ממסעותיו בהרי ההימלאיה, באוגוסט 2015, הוא נפל במורד הר ונפצע באורח אנוש, חולץ במבצע מורכב והובא ארצה.

לאחר מסע שיקום ארוך ובניגוד לתחזיות של הרופאים – הוא שב אט אט לחיים, החל להרצות על פציעתו ואף חזר לרכוב על אופניים. לפני מספר שנים יצא למסע אופניים באיסלנד יחד עם אחיו, לראשונה מאז הפציעה, ומאז הוא המשיך להפיץ את סיפורו האישי ולהעניק השראה לרבים. בחודש מרץ 2021 נפגע מאוטובוס בזמן שרכב על אופניו סמוך לקיבוץ ראש הנקרה בו התגורר בשנותיו האחרונות, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מסע האופניים ה-2 בעיר לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל 4
צילום: בני חדד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות