n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: קורס פעילים קהילתיים לתושבי נווה סביון יצא לדרך

אור יהודה: קורס פעילים קהילתיים לתושבי נווה סביון יצא לדרך

מיזם הפעילים הקהילתיים של העירייה מתרחב גם לשכונת נווה סביון, מפגש הפתיחה יצא לדרך. במסגרת ההדרכה שמעביר מכון יוספטל יוכלו הפעילים לקדם יוזמות בתוך השכונה במגוון תחומים חברתיים ולקדם את שיפור פני השכונה יחד עם העירייה

קורס פעילים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה שמה דגש בשנים האחרונות על תחום העבודה הקהילתית ופתחה כבר קבוצות רבות של פעילים קהילתיים הן בשכונות העיר והן על פי צרכים וקבוצות מיקוד שונות. כעת הגיע תורם של תושבי שכונת נווה סביון שעבורם נפתחת קבוצת פעילים שתקדם יוזמות בתוך השכונה במגוון תחומים חברתיים ותדאג לשיפור פני השכונה יחד עם עיריית אור יהודה.

 

הקורס מכשיר את הפעילים לזהות צרכים בשכונה ומעניק להם כלים משמעותיים להתנהלות מול הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית כדי לקדם את המטרות הרצויות. את הקורס מעביר מכון יוספטל שמתמחה בתחום העבודה הקהילתית.

 

באירוע הפתיחה של הקורס השתתפה ראש העיר, ליאת שוחט, שבירכה על המיזם, וציינה: "מיזם הפעילים הקהילתיים מוכיח את עצמו בכל מקום שאליו הגענו, ואני מתגאה בקבוצות הקיימות בין השאר בשכונת נווה רבין, בקרב הנשים הדתיות, במתחם סחל"ב, בקרב הנשים החד הוריות ובמיקודים נוספים שביצענו. אין לי ספק שבזכות שיתוף הפעולה שיתקיים בין העירייה לפעילים הקהילתיים יווצרו יוזמות חברתיות מדהימות שרק יסייעו לרווחתם של כלל תושבי השכונה".

 

באירוע הפתיחה לקחו חלק גם מנהלת אגף שח"ק, ד"ר אסתי אשל, ומנהלת מחלקת משאבי קהילה האמונה על מיזם הפעילים, גב' לבנת רמון. בקרוב אגב ייפתחו קורסי פעילים גם בשכונת קריית גיורא ובשכונת דגניה-כצנלסון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות