n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: קורס סע"ר להתמודדות בחירום

אור יהודה: קורס סע"ר להתמודדות בחירום

במסגרת הקורס לומדים המתנדבים על הדרכים להעניק סיוע במצבים של קריסת מבנים, רעידות אדמה ואירועים הקשורים לחילוץ. "הניסיון המצטבר מאירועי רעידות האדמה בעולם מלמד כי פעולות החילוץ הננקטות על ידי האזרח הינן בעלות ההשפעה הגדולה ביותר בצמצום מספר האבידות בנפש", מסבירה ראש העיר, ליאת שוחט

קורס סער1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

קורס סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) יצא לדרך בשבוע שעבר בעיריית אור יהודה כדי להתמודד טוב יותר עם מצבי החירום הנכפים על המדינה מעת לעת. מדובר בקורס שמטרתו להכשיר מתנדבים במצבים של קריסת מבנים, רעידות אדמה ואירועים הקשורים לחילוץ. המתנדבים מקבלים הכשרה במסגרת הקורס ומתרגלים פעולות חילוץ והצלה.

 

ההבנה בקרב עיריית אור יהודה היא כי בשעת חירום, ובדגש על רעידות אדמה, הגורם הראשוני שיוכל להעניק סיוע וטיפול בשטח למצבים מהסוג הזה זו הרשות המקומית ועל כן העירייה משקיעה בהכשרות של מתנדבים שיוכלו לצאת לשטח מיד עם התרחשות האירוע עד להגעת אנשי פיקוד העורף.

 

"הניסיון המצטבר מאירועי רעידות האדמה בעולם מלמד כי פעולות החילוץ הננקטות על ידי האזרח הינן בעלות ההשפעה הגדולה ביותר בצמצום מספר האבידות בנפש", מסבירה ראש העיר, ליאת שוחט. יחידת המתנדבים הוקמה על ידי מחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק בשיתוף אגף הביטחון והחירום וכן פיקוד העורף.

 

קורס סער
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות