n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: קבוצת הנוער בכדורסל עלתה לליגת העל

אור יהודה: קבוצת הנוער בכדורסל עלתה לליגת העל

הישג יוצא דופן לאגודה הפועלת באמצעות "נפגשים" לאחר שהקבוצה בניהולו של מוטי בן בסט ובהדרכתו של אלון כהן עברה את אשקלון במשחקי המבחן

ע.ל.ה אור יהודה
צילום: תמי בנאי

אגודת ע.ל.ה אור יהודה בכדורסל (הפועלת באמצעות "נפגשים" מרכזים קהילתיים) השיגה הישג יוצא דופן ואף היסטורי כשהעפילה לליגת העל בשבוע שעבר: הקבוצה המנוהלת על ידי מוטי בן בסט ומודרכת על ידי אלון כהן העפילה לליגה הבכירה אחרי שעברה את א.ס. אשקלון בצמד המשחקים.

במשחק הראשון הביסה אור יהודה בבית את אשקלון 37:69, ולמרות שהפסידה ב-16 הפרש, הניצחון מהמשחק הראשון אפשר לשחקנים בכתום מאור יהודה לחגוג על הפרקט את העלייה ההיסטורית לליגת העל. ההישג של קבוצת הנוער מצטרף לשלל הישגים של קבוצות המועדון, שכן קבוצת נערים א' זכתה בדאבל, קבוצת נערים ב' העפילה לפלייאוף העליון וקבוצת ילדים ב' זכתה באליפות.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "רצף ההישגים הוא כבר ממש לא מקרה, אלא תוצאה של עבודה קשה של אגודה שחושבת ומדברת מקצוענות. אני שמחה לראות את האגודה שלנו קוטפת תארים ומגדלת את דור העתיד של הכדורסלנים שלנו. מרגש לראות את השחקנים הצעירים שלנו שואפים גבוה, מסמנים יעד ומשיגים אותו ואין גאה ממני בהם וכמובן בצוות המקצועי בראשות מוטי בן בסט, המאמן אלון כהן והליווי של מחלקת הספורט ב'נפגשים' בראשותו של דיאגו לוונסון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות