n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: פרויקט "מהיר לעיר" יוצא לדרך

אור יהודה: פרויקט "מהיר לעיר" יוצא לדרך

העירייה יחד עם חברת נתיבי איילון קיימו כנס הסברה שבו הוצג הפרויקט שיחל ברבעון השני של 2022 וכולל 2.5 קילומטרים של נתיב תחבורה ציבורית ברחובות העצמאות ויהדות קנדה. ראש העיר, ליאת שוחט: "זה פרויקט לאומי. הדגש מבחינתי הוא חידוש התשתיות"

מהיר לעיר
צילום: סטודיו ישראל

אור יהודה מצטרפת לרשת המטרופולינית "מהיר לעיר" אותה מבצעת חברת נתיבי איילון. בשבוע שעבר התקיים כנס הסברה ראשון לטובת תושבי העיר ובעלי העסקים בה בו הוצגו התכניות הכוללות שדרוג מקיף את רחוב העצמאות וכן יצירת נתיב תחבורה ציבורית לאורך הרחוב. הכנס התקיים בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, סגנה, עופר בוזי, מהנדסת העיר, אדר' ליאת בן אבו, מנהלת אגף שח"ק, ד"ר אסתי אשל, ומנכ"לית החברה הכלכלית, עדי בלומנפלד.

 

בכנס השתתפו עשרות תושבים שהגיעו לראות ולשמוע מקרוב על התכניות הכוללות יצירת 2.5 קילומטרים של נתיב תחבורה ציבורית בתוך העיר (1.5 קילומטר ברחוב העצמאות וקילומטר נוסף ברחוב יהדות קנדה) וכן שדרוג קווי האוטובוס ותדירותם לפי הצרכים של תושבי העיר. העבודות עתידות להתחיל ברבעון השני של השנה ויימשכו כ-14 חודשים. זה המקום להדגיש כי נתיבי התחבורה הציבורית יופעלו בשעות מוגדרות מראש שיימסרו בהמשך. כמו כן, העירייה תכשיר מגרשי חנייה בסמיכות לציר הנתיב.

 

"פרויקט מהיר לעיר הוא פרויקט לאומי, וכך גם אנחנו מתייחסים אליו", ציינה ראש העיר, ליאת שוחט, בכנס. "חשוב להבין שהמדינה שמה לה למטרה לעודד את נושא השימוש בתחבורה ציבורית. כולם רוצים התחדשות עירונית, אבל כולם גם מתלוננים על התשתיות והכבישים העמוסים – ולבעיה הזו צריך לספק פתרונות. מעבר לשימוש בתחבורה הציבורית, הדגש מבחינתי בפרויקט מהסוג הזה הוא על חידוש התשתיות. רחוב העצמאות למעשה לא טופל עד היום מעולם והוא הולך להיראות אחרת לחלוטין לעומת איך שהוא נראה כיום. אנחנו שמים דגש משמעותי על פיתוח חזות העיר, כולל האיזורים המסחריים כדי להפוך אותם למקום שנעים לנסוע בו וכמובן ללכת בו ברגל".

 

במהלך הכנס השיבה ליאת שוחט ונציגי נתיבי איילון על שאלות התושבים והעסקים, תוך שהם נחשפים גם לתכניות הפיתוח העתידיות של העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות