n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: פסטיבל הבירה שהתקיים בחמישי, יהפוך לקבוע

אור יהודה: פסטיבל הבירה שהתקיים בחמישי, יהפוך לקבוע

40 סוגי בירות, דוכני פודטראקס והופעה של הזמר דודו טסה קיבלו את פניהם אל אלפי התושבים שהגיעו למתחם החגיגי. ראש העיר, ליאת שוחט: "זו ללא ספק תחילתה של מסורת"

חוגגים בפסטיבל. צילום: סטודיו ישראל
חוגגים בפסטיבל. צילום: סטודיו ישראל

אלפי תושבי אור יהודה והאיזור השתתפו בשבוע שעבר באירוע פסטיבל הבירה שנערך לראשונה בעיר בהפקת אגף תרבות ואירועים. במשך חמש שעות זרמו המבקרים אל מתחם האירועים שהוקם באיזור התעשייה ונהנו מ-40 סוגי בירות בוטיק מהארץ ומהעולם, כשלצידן הוצעו גם דוכני מזון בפוד טראקס.

במקום ביקרה ראש העיר, ליאת שוחט, כשיחד איתה היו במקום גם סגנה אלירן אליה, חברת מועצת העיר, ליאת מועלם, שגם העלתה את רעיון קיומו של הפסטיבל, וחבר המועצה ניסים ארביב. במרכזו של האירוע היו ההופעות החיות, כשתחילה הופיעה להקת הקאוורים "אוברטון" ששרה להיטים מכל הזמנים, ובמופע המרכזי הופיע דודו טסה ששר בין השאר את "איזה יום", "באת עם השקט", "בסוף מתרגלים להכול", ועוד.

במסגרת הפסטיבל ניתן היה לראות מיצגי רחוב והוצבו מתחמי ישיבה הכוללים ספסלים ושולחנות אבירים.

ראש העיר, ליאת שוחט: "אני שמחה לקיים בפעם הראשונה בעיר את פסטיבל הבירה באירוע שיהפוך למסורת בעיר שלנו. אחת המטרות שלנו באירוע היא להמשיך ולייצר לתושבים אלטרנטיבת בילוי ראויה בעיר ולחזק את המיתוג של העיר כמתחדשת וצעירה. אני שמחה לראות אלפי תושבים מגיעים לכאן, מבוגרים וגם ילדים שנהנים ממוסיקה טובה ואווירה מדהימה".

 

הקהל באירוע. צילום: סטודיו ישראל
הקהל באירוע. צילום: סטודיו ישראל

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות