n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: נפרדים ממפקד השיטור הקהילתי רנ"ג מיקי שמואל

אור יהודה: נפרדים ממפקד השיטור הקהילתי רנ"ג מיקי שמואל

שמואל שירת כמפקד היחידה בארבע השנים האחרונות ואת מקומו יתפוס רס"ב מוטי קופלמן. גם רס"ר לירן ארליך נפרד. שמואל: "מסכם תקופה חווייתית ונהדרת באור יהודה. היה לי לעונג לשרת את תושבי העיר היקרים"

רנ"ג מיקי שמואל1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אור יהודה נפרדה בשבוע האחרון ממפקד השיטור הקהילתי, רנ"ג מיקי שמואל, ששירת בעיר בארבע השנים האחרונות. נקודת השיטור הקהילתי באור יהודה שוכנת במרכז העיר ותכליתה לספק מענה קהילתי לתושבים באמצעות שוטרים ומתנדבים שמבצעים פעולות הסברה רבות ומגשרים על סכסוכי שכנים. בנוסף, השיטור הקהילתי אחראי על אבטחת אירועים ומסתייע כאמור במתנדבים.

 במקביל לפרידה משמואל, נפרדו המתנדבים בשיטור הקהילתי גם מהמב"ס רס"ר לירן ארליך שהיה אחראי על מערך המתנדבים ביחידה. באירוע הפרידה השתתפה ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה עופר בוזי. שוחט אמרה על השניים: "יש לנו כאן שיטור קהילתי משמעותי מאוד שמבצע עבודה משלימה לשיטור העירוני, לוקח על עצמו משימות ומבצע אותן במסירות רבה. החיבור בין השיטור למתנדבים הוא לא מובן מאליו ואני שמחה שהמערך מתפקד בצורה מעוררת כבוד. אני מאחלת לכם, מיקי ולירן, המון הצלחה בהמשך". את מקומו של שמואל ימלא רס"ב מוטי קופלמן, מפקד השיטור הקהילתי של גני תקווה.

 במהלך תקופתו, שמואל תרם רבות מניסיונו במסגרת עבודתו במשטרה והיה דמות מוכרת בבתי הספר ובגני הילדים בזכות פעולות ההסברה הרבות שקידם, תוך דגש על נושא הבטיחות בדרכים. "אני מסכם תקופה חווייתית ונהדרת באור יהודה והיה לי לעונג לשרת את תושבי אור יהודה היקרים", אומר שמואל. "זו עיר מיוחדת עם מרקם קהילתי מדהים שאי אפשר למצוא בכל מקום. עשיתי את עבודתי מתוך תחושת שליחות ונהניתי לפגוש את האנשים והתלמידים".

 בין השאר שמואל הציג לתלמידים את עבודת המשטרה, הציג בפניהם את האופנוע המשטרתי והעלה את המודעות בפניהם על החשיבות של אי קיום שיחות עם זרים, כיצד יש לנהוג בקרבה לכביש, ובקרב התלמידים הבוגרים יותר בחטיבות ובתיכונים הוא דיבר על החשיבות של הימנעות מהסכנות בשימוש באינטרנט וברשתות החברתיות.

רנ"ג מיקי שמואל
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות