n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מנהלת בי"ס אור חנה נבחרה למנהלת פורצת דרך ארצית

אור יהודה: מנהלת בי"ס אור חנה נבחרה למנהלת פורצת דרך ארצית

לאה אשכנזי נבחרה על ידי משרד החינוך אחרי שהוכיחה מנהיגות פדגוגית ודואגת לקדם אקלים חינוכי מיטבי: "גאה בבוגרות שלנו שממשיכות להתקדם ולהתפתח מבחינה אישית ואקדמית"

לאה אשכנזי
צילום: פרטי

בשבוע האחרון התבשרה העיר אור יהודה כי לאה אשכנזי,מנהלת בית ספר אור חנה, נבחרה על ידי משרד החינוך למנהלת פורצת דרך ברמה הארצית לשנת תשפ"ב. בנימוקי הבחירה צוין כי אשכנזי יוצרת תרבות ארגונית חדשה, מוכיחה מנהיגות פדגוגית, דואגת לקדם אקלים חינוכי מיטבי ופועלת ליצירת שותפויות וחיזוק ממשקי עבודה.

 אשכנזי תקבל אות הוקרה השבוע בטקס פרסי החינוך לרשויות, למוסדות ולמנהלות ומנהלים פורצי דרך לשנת התשפ"ב 2022 שיתקיים בבנייני האומה בירושלים במעמד שרת החינוך ד"ר יפעתשאשא ביטון, סגן השרה מאיר יצחק הלוי ומנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר.

 ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את אשכנזי עם קבלת הבשורה, ואמרה: "לאה היא דוגמה למנהלת שמובילה ביד רמה מזה שנים את בית הספר שמחנך הן למצוינות והישגים והן לדרך ארץ. לאה עושה עבודה שקטה אבל משמעותית ומובילה את בית הספר לחדשנות פדגוגית. זה המקום להזכיר שבחודש אוגוסט האחרון אור חנה בהובלתה נבחר כבית ספר מצטיין, ואם לא די בכך – תלמידות בית הספר הגיעו ל-94.1 (!) אחוזי זכאות לבגרות. יישר כוח על העשייה והזכייה – גאווה ענקית!".

 לאה אשכנזי, מנהלת בית הספר אור חנה, מציינת: "הזכייה היא של כל קהילת בית הספר, של צוות מורות נדיר, של התלמידות המדהימות שלנו ושל ההורים הנפלאים שצועדים איתנו יד ביד, תומכים, קשובים ושותפים לדרך. אני גאה בבוגרות שלנו שממשיכות להתקדם ולהתפתח מבחינה אישית ואקדמית, מקימות בתים מפוארים של דרך ארץ ויראת שמים, ומעורות בחיי הקהילה.

 "זו גם הזדמנות להודות לעיריית אור יהודה, לראש העיר ליאת שוחט על הרוח, על האמון, על כך שהיא דוגמה חיה לאישה פורצת דרך. למנהלת אגף החינוך דלילה אשכנזי, למפקחת מטעם משרד החינוך, דרורית כהן, למנכ"ל מוסדות 'אור אבנר', הרב יהודה בלוי, ולכל הממונים שמלווים אותנו בשגרה עם גב חזק וכוח לפרוץ קדימה".

 בבית הספר אור חנה מאמינים שכל נערה היא יהלום אמיתי והשאיפה היא לשים זרקור על האיכויות והכוחות שיש בה ולהעצים אותה. כדי שזה יקרה, קיימת בבית הספר תשתית ארגונית שנותנת מענה אישי, ערכי, לימודי וחברתי לכל נערה מכיתה ז' ועד י"ב שתפקידם לגלות את הכוחות הטמונים בה ולהביאם לידי ביטוי באופנים שונים ומגוונים.

 באור חנה ישנו מרחב המאפשר לתלמידות לפתח ולטפח את זהותן כנשים יהודיות בדור שלנו, נשים בריאות, בטוחות בעצמן ובדרכן, שיודעות להציב לעצמן יעדים גבוהים ולחתור להשגתם. תפיסת בית הספר היא כי כל תלמידה היא פנס המאיר את סביבתו, תפיסה המגובה בפעילות חינוכית רצופה ועקבית המעודדת תפיסת שליחות, מעורבות בקהילה ונאמנות למשפחה ולסביבה.

 התחום הפדגוגי בבית הספר הינו חדשני, פורץ דרך ורלוונטי לימינו. הלמידה המשמעותית בבית הספר מעודדת יזמות, חשיבה יצירתית, עבודת צוות, רפלקציה על תהליכים ועוד. מיומנויות אלה ועוד רבות מסלילות את התלמידות למיצוי יכולותיהן לקראת תעודת בגרות מצוינת, ובהמשך ללימודים אקדמיים. בדרכו הייחודית של בית הספר ובליווי האנושי, המסור והמקצועי של צוות חינוכי מהשורה הראשונה, מצליחה כל נערה בשנים כה חשובות בחייה לעצב את אישיותה מבחינה רוחנית וערכית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. באמת בית ספר יוצא מהכלל. חינוך למצוינות ולחגים של משמעות בדרך התורה. יישר כח . מגיע לך באמת !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות