n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מזל שרעבי מונתה למנהלת חטיבת רמון החדשה

אור יהודה: מזל שרעבי מונתה למנהלת חטיבת רמון החדשה

שרעבי, בעלת ניסיון פדגוגי וניהולי רב ותק של 24 שנים במערכת החינוך באור יהודה, נבחרה במכרז. היא בעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך. ראש העיר, ליאת שוחט: "בטוחה שמזל שרעבי תוביל את חטיבת רמון החדשה להישגים פורצי דרך תוך הקניית ערכים ומיומנויות המתקדמות ביותר"

מזל שרעבי
צילום: באדיבות עיריית אור יהודה

מזל שרעבי, מנהלת החטיבה העליונה בקריית החינוך "יובלים" באור יהודה, מונתה למנהלת חטיבת ביניים רמון בשכונת בית בפארק שתיפתח בשנת הלימודים הקרובה. שרעבי, בעלת ניסיון פדגוגי וניהולי רב ותק של 24 שנים במערכת החינוך באור יהודה, הובילה צוותי חינוך ותהליכים ארגוניים ופדגוגיים בית ספריים תוך הפגנת חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות ויכולת עבודה בצוות.

כמנהלת החטיבה העליונה בקריית החינוך יובלים וסגנית מנהלת התיכון השש שנתי המונה כ-1,600 תלמידים שרעבי הייתה שותפה לשינוי המשמעותי בביה"ס, לבניית החזון והמדיניות ולהובלה להישגים יוצאי דופן, ביניהם מעל 90% מסיימים שזכאים לתעודת בגרות. שרעבי ניהלה צוות של כ-90 מורים והובילה לפיתוח המקצועי שלהם. היא בוגרת קורס להכשרת מנהלים בסמינר הקיבוצים ובעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך ותואר ראשון באוניברסיטת תל אביב.

בית הספר השש שנתי רמון נבחר בקול קורא מטעם מנהל הפיתוח במשרד החינוך כבי"ס ייחודי, חדשני ופורץ דרך בתחומי המדעים והאומנויות כאשר הפרוגרמה והאדריכלות משרתים את הפדגוגיה החדשנית. בשנה הבאה צפויה להיפתח חטיבת הביניים לכיתות ז'-ט'. בית הספר נבנה בפרוגרמה ייחודית של מרחבי למידה חדשניים וורסיטיליים שכוללים אמפיתיאטרון בקומה הראשונה ומעבדות מדעיות מהמתקדמות ביותר. ביה"ס התיכון המתוכנן בהמשך יכלול מגמות אומנות בתחומי המחול ומוזיקה ומגמות מדעיות, בין היתר של ביולוגיה, כימיה, פיזיקה, מדעי המחשב, סייבר ורובוטיקה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אני מברכת את מזל שרעבי על המינוי ואת תלמידי חטיבת רמון על מינוי מקצועי וראוי. מזל שרעבי הובילה את תלמידי החטיבה העליונה בביה"ס יובלים להישגים אדירים ויש לה תרומה משמעותית לחיזוק הקריה השש שנתית ולבחירה החד משמעית של תלמידי החטיבה להמשיך וללמוד בתיכון שאחוזי הזכאים לבגרות בו יגיעו הקיץ ל-96%. אני בטוחה שהיא תוביל את חטיבת רמון החדשה להישגים פורצי דרך תוך הקניית ערכים ומיומנויות המתקדמות ביותר".

מזל שרעבי מציינת: "זו גאווה וזכות גדולה עבורי להוביל את הקמתו של בית הספר השש שנתי החדש בעיר, שיהווה בית עבור כל תלמיד ותלמידה ועבור אנשי הצוות, ואני מצפה בשמחה להתחיל את תפקידי. ברוח מילותיו של שאול טשרניחובסקי  – 'כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם, גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז', אני מאמינה שיש ביכולתנו כאנשי חינוך להשפיע על הנערים והנערות שלנו ולסייע להם לצמוח ולהתפתח כבוגרים בעלי ידע, מיומנות וערכים המסוגלים להתמודד עם אתגרי המחר. לתפיסתי, מערכת חינוך מצוינת היא מערכת שרואה את האדם באשר הוא אדם, מכירה בשוני של הלומדים ונותנת מגוון של מענים אישיים. אני בטוחה שיחד עם אגף החינוך בעיר, צוות המורים, התלמידים, התלמידות וההורים נוביל את התלמידים בדרך של מצוינות והצטיינות – לימודית, ערכית וחברתית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות