n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מוקירים את משרתי המילואים מהעיר  

אור יהודה: מוקירים את משרתי המילואים מהעיר  

העירייה קיימה לרגל יום ההוקרה לאנשי המילואים קמפיין שהעלה על נס את תרומתם של אנשי המילואים. במקביל, נחשפו מדי יום שמותיהם של עשרת שיאני המילואים שהוזמנו ללשכת ראש העיר כדי לקבל תעודת הוקרה ושי מתנת העירייה

מילואים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה הוקירה בשבוע האחרון את 1,969 אנשי ונשות המילואים תושבי העיר בזכות תרומתם לביטחון המדינה. ביום שלישי שעבר חל יום ההוקרה לאנשי המילואים, ולכבוד המאורע קיימה העירייה קמפיין שהתנוסס בלוחות האלקטרוניים הפרוסים בעיר שהעלו על נס את תרומתם של אנשי המילואים.

 במקביל, העירייה הכריזה מדי יום על עשרת אנשי המילואים שתרמו את מירב ימי המילואים כל אחד בשנה האחרונה. העשרה הם יובל שקורי, ירדן גניש, קובי אבוקרט, יובל דגן, אלי חולי, קארין סופיה יצחק, ארז אליעזר בחנה, אנה פורטל, עידן משה מנחם ומאי שמריה. בפוסטים שפורסמו בדף הפייסבוק של העירייה סיפר כל אחד על תרומתו ומה שגורם לו להשקיע בשירות המילואים.

 שיאני המילואים הוזמנו כולם אל לשכת ראש העיר ונפגשו עם ראש העיר, ליאת שוחט, ומנכ"ל העירייה, גיל ממון, שהעניקו להם תעודת הוקרה מטעם העירייה ושי מתנת העירייה. שוחט מציינת: "אני גאה שיש לנו אנשי מילואים מחויבים כל כך שתורמים עשרות ימי מילואים מדי שנה לטובת ביטחון המדינה. אין ספק שביטחוננו מושתת לא מעט על המילואימניקים שלנו ומן הראוי שנדע להעריך ולהוקיר אותם. יישר כוח לכולם, וכמובן גם לאלה שלא התברגו בעשירייה הראשונה. כולם ללא יוצא מן הכלל תורמים וראויים להערכה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות