n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מועצת הנוער העירונית חתמה על חזון המועצה

אור יהודה: מועצת הנוער העירונית חתמה על חזון המועצה

חברי מועצת הנוער הציגו בפני נציגי העירייה הבכירים את תכנית העבודה השנתית ותחומי האחריות השונים. בשיאו של האירוע, חתמו כולם על חזון המועצה

מועצת הנוער
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

חברי מועצת הנוער העירונית אור יהודה ונציגי העירייה הבכירים חתמו בשבוע שעבר על חזון המועצה במעמד מרגש שבו הם הציגו את תכנית העבודה השנתית ובמסגרתה גם סקר שקידמו כדי להכיר את הצרכים של בני הנוער בעיר. במפגש השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, מנכ"לית נפגשים, לאה כץ, מנהלת מחלקת הנוער וסגניתה, שני גולדמן ועדי נגר, והמפקחת המתכללת ממשרד החינוך, אתי רביאן.

 

חברי מועצת הנוער הציגו את הפעילות וההכשרות שקיימו עד כה, וכל נציג הציג את תחום האחריות שעליו הוא אמון, השיב לשאלות והקשיב לעצות שסופקו מטעם בעלי התפקידים. בהמשך התקיים מעגל שיח שבו הנערים שיתפו כיצד מועצת הנוער משפיעה עליהם ועל התהליך שהם עוברים יחד עם הוד, סטודנט מכפר איילים, וחן שכטר, מנחת מועצת הנוער העירונית. בסיומו של המפגש חתמו כולם על חזון המועצה.

 

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה בסיום המפגש: "התרשמתי מהרצינות ובעיקר מהמעורבות החברתית המרשימה של בני הנוער שלנו שנמצאים בתפקידים שלהם כדי לסייע לבני הנוער בהתאם לצרכים שלהם. הם שאלו שאלות חכמות מאוד וגילו אכפתיות רבה שבאה לידי ביטוי בתכנית העבודה שהם יצרו שנועדה לקדם את רווחתם של בני הנוער בעיר. אנו נפעל עמם יד ביד כדי לסייע להם להגשים את המטרות החשובות שהם הציבו".

מועצת הנוער
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

 

מועצת הנוער
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

 

מועצת הנוער
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות