n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מאות תושבים השתתפו במעמד "ועתה כתבו לכם" לזכרו של הרב עובדיה יוסף

אור יהודה: מאות תושבים השתתפו במעמד "ועתה כתבו לכם" לזכרו של הרב עובדיה יוסף

כ-400 איש השתתפו בהיכל התרבות באירוע הגדול במעמד הראשון לציון, הרב הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף, ורב העיר, הרב ציון כהן, זו השנה השלישית, כל זאת לעידוד כתיבת חיבורים תורניים

טקס חלוקת המלגות
טקס חלוקת המלגות. צילום: וידאו אקשן

אירוע "ועתה כתבו לכם" כבר הפך למסורת באור יהודה, ובשבוע שעבר הוא התקיים זו השנה השלישית בהשתתפות כ-400 איש שהגיעו להיכל התרבות, כל זאת לזכרו של הראשון לציון, מרן פוסק הדור, הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. האירוע התקיים במעמד הראשון לציון, הרב הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף, רבה הראשי של אור יהודה, הרב ציון כהן, ראש העיר, ליאת שוחט, סגנה וממלא מקומה, שלמה זלמן סיונוב, וחברי הכנסת (ש"ס) מיכאל מלכיאלי, משה אבוטבול ואוריאל בוסו.

 

באירוע השתתפו גם ראשי כוללים, מורי הוראה, רבני הקהילות ואישי ציבור. במסגרת האירוע, מוענקות מלגות לעידוד כתיבת חיבוריים תורניים. במהלך האירוע הופיעו הזמרים נמואל הרוש ומשה קליין בליווי תזמורתו של יוני אליאב.

 

מעמד חלוקת המלגות
טקס חלוקת המלגות. צילום: וידאו אקשן

 

ההופעות במהלך הערב
ההופעות במהלך הערב. צילום: וידאו אקשן

מרן הראשון לציון נשא דברים באירוע וציין את החשיבות של כתיבת חידושי התורה וסיפר על הידידות של סבה של ראש העיר, ליאת שוחט עם מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שלמדו יחד לפני כ-80 שנה בישיבת פורת יוסף שבירושלים. מרן הראשון לציון הודה לשוחט על השמירה ועל חיזוק הדת בעיר, ובהמשך חתם הרב יצחק יוסף על תעודות הזוכים בחידושי התורה.

הראשון לציון
הראשון לציון. צילום: וידאו אקשן

 

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: "משנה לשנה העירייה משקיעה יותר ויותר במשאבים עבור הציבור הדתי-חרדי ואני שמחה שבאור יהודה כל התושבים חיים יחד בכפיפה אחת בסובלנות ובהכלה. המדיניות שלי כראש העיר היא לעודד את לימודי התורה. אני יודעת עד כמה מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל היה מחבב מאוד את כותבי חידושי התורה. אני מודה לרב העיר, הרב ציון כהן שליט"א, שפועל בכל כוחו יחד עם סגני שלמה זלמן סיונוב ויו"ר המועצה הדתית, דני שמואל למען איחוד ואיגוד קהילות העיר".

ראש העיר והראשון לציון
ראש העיר והראשון לציון. צילום: וידאו אקשן

 

רב העיר, הרב ציון כהן, נשא דבריו וציין: "אור יהודה התברכה בלומדי תורה רבים. האירוע 'ועתה כתבו לכם' עושה הרבה נחת למעלה למרן זצוק"ל לראות את בני התורה לומדים וכותבים". רב העיר, סיפר למרן הראשון לציון, הרב יצחק יוסף שליט"א, על תלמוד התורה הראשון תחת הארגון אל המעיין של רשת "בני יוסף" שנפתח בעיר, שגם שמו של תלמוד התורה הינו לזכרו של מרן זצוק"ל. רב העיר בירך ועודד את בני התורה שימשיכו להגדיל תורה ולהאדירה. 

הרב ציון כהן
הרב ציון כהן. צילום: וידאו אקשן

 

שלמה זלמן סיונוב, מ"מ וסגן ראש העיר, אמר באירוע: "אנו נמשיך ביתר שאת להוקיר את לומדי התורה בעיר. אני מודה לראש העיר, על התקציבים והמשאבים עבור הציבור החרדי בעיר". סיונוב אף ציין בפני חברי הכנסת של ש"ס שנכחו באירוע את דאגתה ופעילותה של ראש העיר למען ציבור שומרי התורה בעיר והכריז על המשך שיתוף הפעולה הפורה בין כל רבני הקהילות בעיר, תחת ניהולו של מורנו ורבינו מרא דאתרא.

שלמה זלמן סיונוב
שלמה זלמן סיונוב. צילום: וידאו אקשן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות