n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו ביקרו בעיר

אור יהודה: חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו ביקרו בעיר

שני חברי הכנסת מש"ס הגיעו לבניין העירייה החדש כדי לפגוש כ-100 תושבים שקיבלו הכוונה וסיוע בשלל נושאים הנוגעים לרשויות הממשלתיות, ונפגשו עם ראש העיר ליאת שוחט וסגנה שלמה זלמן סיונוב: "אור יהודה הפכה לבית חם עבור ציבור שומרי התורה והמצוות"

ביקור חברי הכנסת
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

חברי הכנסת, מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו (ש"ס) ביקרו בשבוע שעבר באור יהודה במסגרת סיורי שטח וקבלת קהל לתושבי אור יהודה בנושאים מוניציפליים, כמו גם בנושאים הקשורים ברשויות ממשלתיות, צמצום הבירוקרטיה ועוד. במהלך הסיור נפגשו חברי הכנסת עם ראש העיר ליאת שוחט ועם סגנה וממלא מקומה, שלמה זלמן סיונוב.

 

השניים נענו להזמנתו של סיונוב, נציג ש"ס בעיר, להגיע לאור יהודה ולסייע לתושבי העיר בפניות הציבור בנושאים שונים. אל הסיור הצטרפו גם צוות לשכותיהם של חברי הכנסת. קבלת הקהל נערכה בבניין העירייה החדש לעשרות רבות מתושבי העיר, כשכ-100 תושבים הגיעו לקבל הכוונה ועזרה. בהמשך נפגשו עם ראש העיר, ליאת שוחט, והעלו את צורכי הציבור הדתי והחרדי המתפתח בעיר.

 

במהלך הביקור מסרו חברי הכנסת, מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו: "תושבי אור יהודה זכו בראש עיר אשר דואגת לכלל תושבי העיר ובכללם למגזר החרדי ובפרט בנושא החינוך החרדי אשר נמצא בראש סדרי העדיפויות שלה". הם הוסיפו עוד ש"בקדנציה של ראש העיר ליאת שוחט, אור יהודה הפכה לבית חם עבור ציבור שומרי התורה והמצוות. תודה גדולה לנציגנו בעירייה, שלמה זלמן סיונוב שטורח למען קידום הצרכים של תושבי המגזר הדתי-חרדי בעיר. יש לו המון רצון למען התושבים ללא פשרות".

 

מ"מ וסגן רה"ע שלמה זלמן סיונוב אמר: "העיר אור יהודה אומרת תודה לידידיי חה"כ מלכיאלי ובוסו אשר מלווים אותי כבר כמה שנים בפרויקטים ומיזמים עבור התושבים. הגיבוי והאמון שחברי הכנסת של תנועת ש"ס רוחשים לי זה צעד שנותן לי הרבה כח להמשיך לשרת את הציבור בנאמנות".

 

בסיכום הביקור אמרה ליאת שוחט, ראש העיר: "אני שמחה לראות את מגוון השרים וחברי הכנסת שמבקרים באור יהודה. אין ספק שנבחרי הציבור בשלטון הארצי רואים את הפוטנציאל האדיר שטמון כאן בעיר. חברי הכנסת של סיעת ש"ס הם בני בית תמיד בלשכתי. שיתוף הפעולה בינינו מספק לתושבים תועלת מרובה. אני מודה לממלא מקומי שלמה זלמן סיונוב שיזם את הפגישה והביקור של חה"כ בעיר. סיונוב הוא נבחר ציבור שעושה את עבודתו במסירות למען התושבים".

ביקור חברי הכנסת
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

 

 

ביקור חברי הכנסת
צילום: באדיבות דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות