n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: אומרים תודה למתנדבים

אור יהודה: אומרים תודה למתנדבים

ערב הוקרה מיוחד לכ-150 מתנדבים מאור יהודה נערך על ידי העירייה ו"נפגשים" וכלל ארוחת ערב ומופע הבידור "החיים יפים". ראש העיר, ליאת שוחט, הודתה למתנדבים: "אתם הלב והנשמה של העיר הזו ומכפיל כוח משמעותי לכל יוזמה שאנו מקיימים"

ערב הוקרה 3
צילום: סטודיו ישראל

בשבוע שעבר קיימו עיריית אור יהודה ו"נפגשים" מרכזים קהילתיים ערב הוקרה למתנדבי העיר. כ-150 מתנדבים שמגיעים מכל גופי ההתנדבות בעיר ופועלים הן בשגרה והן בחירום הגיעו לאירוע שנערך בבריכה העירונית. באירוע השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, סגניה אלירן אליה ועופר בוזי, שבירכו את המתנדבים על שלל הפרויקטים שהם מקדמים עבור הקהילה בעיר.

ערב הוקרה
צילום: סטודיו ישראל

זו הייתה הזדמנות עבור המתנדבים לפגוש האחד את השני שלא במסגרת יוזמות התנדבותיות. במהלך הערב חולק למתנדבים שי בדמות עציץ. כמו כן, הוצבה עמדת סלפי לטובת המתנדבים שהצטלמו על רקע מסך ירוק.

ערב הוקרה 2
צילום: סטודיו ישראל

לאחר ארוחת ערב שהתקיימה עבורם, בירכה אותם ראש העיר, ליאת שוחט, ואמרה להם: "המתנדבים הם הלב שלנו, אבל בעיקר הם הכוח שמניע את הקהילה המדהימה של אור יהודה. לשמחתי הרבה, אור יהודה התברכה בעשרות מתנדבים שתורמים רבות מזמנם וממרצם. אנו רואים זאת בכל יוזמה קהילתית חדשה בעיר, ולא פחות בולטת העובדה שהם אלו שמתייצבים ראשונים לתגבר את העירייה ולסייע לתושבים בחירום. זה בלט בקורונה, זה בולט בכל מצב חירום שלצערי מגיע מעת לעת וזה בא לידי ביטוי בשלל התוכניות שמתקיימות בעיר. עצרנו לרגע כדי להגיד לכם תודה. אתם ללא ספק מכפיל כוח והתרומה שלכם היא לגמרי לא מובנת מאליה. רובכם אנשי משפחות ולנגד עיניכם ערך התרומה עבור האחר בולט ומשמעותי מאוד. בשם תושבי אור יהודה היקרים אני רוצה להודות לכם על מה שאתם נותנים לעיר הזו. מבחינתי אתם אלופים!".

את האירוע הפיקו מחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק ומחלקת ההתנדבות ב"נפגשים". בחלקו האחרון של הערב הועלה מופע הבידור "החיים יפים" של הבדרן חיים דרעי. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות