n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: אומרים תודה לחברות והארגונים שתורמים בעיר

אור יהודה: אומרים תודה לחברות והארגונים שתורמים בעיר

24 חברות עסקיות וארגונים תורמים במהלך כל השנה באור יהודה באמצעות מגוון פעילויות התנדבותיות עם אוכלוסיות מיוחדות. בבוקר מיוחד העיר עצמה אמרה: תודה

אומרים תודה לחברות. צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים
אומרים תודה לחברות. צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

בוקר של הוקרה ותודה ל-24 חברות עסקיות וארגונים התורמים לאור יהודה לאורך כל השנה נערך בשבוע שעבר.

בין החברות אשר מקיימות שיתופי פעולה ותרומה נמצאות החברות נתיבי ישראל, שטראוס מים ו-MY HERITAGE הפועלות באור יהודה, שינובר גרופ, קבוצת הופ!, מימון ישיר וכן שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, עמותת מסלולים, ההסתדרות הציונית, יד לבנים – בקעת אונו ועוד. כמו כן, שותפה לפעילויות "רוח טובה" שמספקת רוח גבית להתנדבות הרבה בעיר.

החברות והארגונים מקיימים קשר הדוק עם תושבי העיר באמצעות "נפגשים" בכך שהן מקיימות מגוון רחב של פעילויות התנדבותיות עם אוכלוסיות מיוחדות, קשישים, אימהות חד הוריות, משפחות מעוטות יכולת, כריך 10, ועוד. בפגישה סיפרו הנציגים עד כמה חשוב להן לקיים את פעילויות הרווחה וההתנדבות דווקא באור יהודה, העיר בה הן פועלות, ועל כך שעובדי החברה מתגייסים מיד לכל מיזם של התנדבות, בין אם מדובר בהפעלת ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים או באיסוף משחקים וחבילות מזון.

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, בירכה את השותפים הרבים, ואמרה: "זהו בוקר מרגש במיוחד עבורי. לא רבות החברות אשר חורטות על דגלן את ערכי ההתנדבות והעזרה לאחר. אני מבקשת להודות לכם ולעובדים שלכם בשם תושבי העיר על הערך הנוסף אותו אתם נותנים לעובדים שלכם ובכך לא רק שהם תורמים, הם גם נתרמים ומקבלים בחזרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות