n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אוכל, מוסיקה סטנדאפ והכנה לצה"ל: אור יהודה הצדיעה למתגייסים

אוכל, מוסיקה סטנדאפ והכנה לצה"ל: אור יהודה הצדיעה למתגייסים

בני הנוער שיהפכו בשבועות הקרובים לחיילים קיבלו תיק גב כשי מטעם העיר וצפו במופע סטנדאפ של חן מזרחי. ראש העיר, ליאת שוחט: "הגשימו יעדים, חתרו למצוינות. אל תשכחו - השמיים הם הגבול עבורכם"

כנס מתגייסים. צילום: דוברות העירייה
כנס מתגייסים. צילום: דוברות העירייה

מאות מתגייסים שעתידים החל מהשבועות הקרובים להשתלב בצה"ל, בשנת שירות ובשירות לאומי הגיעו השבוע להיכל התרבות לכנס המתגייסים השנתי שמקיימת עיריית אור יהודה. הכנס התקיים במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, בשיאו של הכנס הוענק תיק גב אישי לכל מתגייס.

בפתיחת הכנס, המתינה למתגייסים הצעירים ארוחה קלה, כאשר די ג'יי ניגן עם הגעתם. נציגי האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ומרכז קזז לצעירים המתינו למתגייסים וסיפקו מידע\אודות הגיוס לצה"ל. עם כניסתם להיכל, בירכה את המתגייסים ראש העיר, ליאת שוחט, ואמרה להם: "השירות הצבאי בצה"ל, כמו גם שנת שירות ושירות לאומי, הם הזדמנות ואתגר לכל אחד ואחת מכם. בכל תפקיד, תוכלו לתרום תרומה משמעותית, אם רק תרצו בכך. הצבא הוא הזדמנות ליצור התפתחות אישית, הזדמנות למיצוי עצמי ובעיקר נקודת פתיחה שווה לכולנו. אל תשכחו – השמיים הם הגבול עבורכם. הגשימו את היעדים, תחתרו למצוינות בדיוק כפי שעשיתם במערכת החינוך העירונית, אבל הכי חשוב – חזרו הביתה בשלום".

כמו כן, במהלך הכנס הוקרנו למתגייסים סרטון שכלל טיפים מטעם גרעין שגיא הפועל בעיר אודות הגיוס וכן סרטון מטעם מרכז קזז לצעירים המציג את הפעילות הענפה שמתקיימת במרכז וממתינה למתגייסים עם תחילת חיולם. לקינוח, סיימו בני הנוער עם הופעת סטנדאפ מצחיקה של חן מזרחי שדיבר אל עולמם של המתגייסים על החוויות שצפויות להם בשירות הצבאי ועל החיים שאחרי האזרחות.

חן מזרחי מצחיק את המתגייסים. צילום: דוברות העירייה
חן מזרחי מצחיק את המתגייסים. צילום: דוברות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות