n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / ראשי עיריית אור יהודה וקריית אונו הצטרפו להפגנה של העובדים הסוציאליים

ראשי עיריית אור יהודה וקריית אונו הצטרפו להפגנה של העובדים הסוציאליים

הפגנה של העובדים הסוציאלים התקיימה הבוקר בצומת סביון וקיבלה חיזוק לא צפוי משני ראשי ערים: ראש עיריית אור יהודה וראש עיריית קריית אונו שהצטרפו למפגינים

ההפגנה הבוקר. צילום: דוברות עיריית קריית אונו
ההפגנה הבוקר. צילום: דוברות עיריית קריית אונו

כ-100 עובדים סוציאליים מאור יהודה וקריית אונו הפגינו הבוקר בצומת סביון במחאה על קריסת מערכי הרווחה ברשויות המקומיות בעקבות משבר הקורונה. בהפגנה השתתפו גם ראשי הערים של שתי הרשויות, ישראל גל (קריית אונו) וליאת שוחט (אור יהודה). העובדים הניפו שלטי מחאה שעליהם נכתב בין השאר "עו"סים צדק", "שכרטא", "פרנסה וביטחון! לא ביקשנו כאן המון" ו"רווחה צריכה הנשמה".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: "אין מוצדקת ממחאת העובדים הסוציאליים. העובדים הללו לחמו בחזית, לא פחות, מהיום הראשון של משבר הקורונה, אבל נותרו מאחור מבלי שאף אחד דואג להם באמת. מדינת ישראל צריכה להתייחס אליהם ולהבין את מצוקתם כדי לסיים את המשבר הזה כך שמערכות הרווחה ברשויות המקומיות יחזרו לתפקד ולעשות את הדבר שהם יודעים הכי טוב".

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו: "מפתיע שבתוכנית הכלכלית שפורסמה אמש, לא הוקדשה מחשבה למצוקת העובדים הסוציאליים. בממון הרב שהממשלה משחררת כעת, ניתן היה בנקל לתת מענה לצורכי העובדים הסוציאליים שהוכיחו, ללא כל ספק, את יכולותיהם בטיפול באוכלוסייה בשעת משבר ובסיוע למשפחות המצויות במצוקה, ולתת מענה גם לעובדים בסקטורים נוספים העומדים לשבות בזמן הקרוב".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות