n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: נחנך מיזם רכב שיתופי ללא דמי מנוי

קריית אונו: נחנך מיזם רכב שיתופי ללא דמי מנוי

השירות מותר גם לנהגים חדשים וצעירים, ללא הבדל במחיר, אך הוא דורש מכל המשתמשים בו התחשבות וערבות הדדית על ידי שמירה על הרכב, כמו כן הוחלט כי כלי הרכב יוכלו לחנות ללא עלות בחניית כחול לבן ברחבי העיר

ישראל גל חונך את הרכב השיתופי. צילום עזרא לוי
ישראל גל חונך את הרכב השיתופי. צילום עזרא לוי

היום התקיים טקס השקה למיזם הרכב השיתופי החדש בקריית אונו Share, המופעל על ידי אפליקציה בשם זהה ושאינו דורש דמי מנוי חודשיים. הטקס התקיים בחניון הספורטק בקריית אונו בהשתתפות ישראל גל, ראש העיר, סגניו, נציגי החברה השותפה לקידום המיזם ומוזמנים נוספים.

מדובר במהלך שעיריית קריית אונו קידמה, במטרה לעודד את התושבים לעבור לשימוש בתחבורה ירוקה, ציבורית או שיתופית, ובכך להקטין את מספר כלי הרכב בעיר ולהצטרף למגמה העולמית, ההולכת ומתפתחת גם בארץ, לשינוי הרגלי הנסיעה.

בעזרת המיזם, יוכלו, התושבים להשתמש ברכב שיתופי 24/7 בקלות ובמהירות, דרך אפליקציה שיורידו למכשיר הטלפון הנייד. למעשה, באמצעות שירות השכרה יומי, יוכלו ליהנות מרכב בקרבת מקום המגורים שיחכה להם בחניות שהוכשרו לכך ברחבי העיר: בחניון הספורטק, בחניון בי"ס ניר, בחניון המייסדים, בחניון הסמוך למד״א ובחניון הקריה האקדמית.

השירות מותר גם לנהגים חדשים וצעירים, ללא הבדל במחיר, אך הוא דורש מכל המשתמשים בו התחשבות וערבות הדדית על ידי שמירה על הרכב ודאגה למילוי דלק עבור המשתמש הבא. כמו כן הוחלט כי כלי הרכב יוכלו לחנות ללא עלות בחניית כחול לבן ברחבי העיר קריית אונו.

ישראל גל, ראש העיר: "ראייה והבנה מפוכחת ומעשית בנוגע לחשיבות התחבורה הציבורית, השיתופית או הירוקה בעיר, היא זו שתאפשר לנו לשמור על קריית אונו כעיר מובילה בכל תחום והמותאמת לצורכי העתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות