n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / פרלמנט הילדים של גבעת שמואל יצא לדרך!

פרלמנט הילדים של גבעת שמואל יצא לדרך!

אגף החינוך של עיריית גבעת שמואל, יצא השבוע ביוזמה חינוכית חדשה נוספת - פרלמנט הילדים של גבעת שמואל

פרלמנט ילדים
צילום: דובר העירייה

מדובר ביוזמה חינוכית חדשה אותה מקדם בימים אלה אגף החינוך של עיריית גבעת שמואל לפיתוח מנהיגות צעירה בקרב יליד העיר כדור ההנהגה העתידי של המדינה והעיר ראש העיר יוסי ברודני: "בגבעת שמואל החינוך הוא לא רק ציונים. הוא גם ערכים, טיפוח מנהיגות ומעורבות חברתית".

אגף החינוך של עיריית גבעת שמואל, יצא השבוע ביוזמה חינוכית חדשה נוספת – פרלמנט הילדים של גבעת שמואל. הפרלמנט כולל נציגים מקרב תלמידי כיתות ה'-ו' מכל בתי הספר בעיר, אשר ישמשו כגוף המייצג של ילדי העיר לקידום נושאים שונים הנוגעים להם בחברה ובקהילה.

תפקידו של הפרלמנט נועד הין היתר כדי ליזום ולעודד מודעות אזרחית ואקטיביזם של ילדים העיר הצעירים בקבלת ההחלטות והנושאים הנוגעים לחייהם בעיר. אחריות אזרחית משמעה השתתפות פעילה, מתוך נכונות לסייע לזולת ולפעול למען שינוי ושיפור באיכות החיים של הפרט, הקהילה והחברה. חברי הפרלמט יוכלו להתנסות בתהליכים דמוקרטיים, לחזק את כישורי המנהיגות שלהם, לחזק את הקשר והמחויבות של התלמידים לעיר ולקהילה, לקחת חלק בקידום מיזמים, להוביל פרויקטים חברתיים, לבנות יוזמות ולפעול למען יישומן.

ראש העיר יוסי ברודני, אשר קידם ודחף את הקמתו של הפרלמנט, ברך את הילדים ואמר: "כעיר מרכז לחינוך ולמצוינות, אנו רואים חשיבות רבה במעורבות חברתית ובהשתתפותם של ילדי העיר בתהליכים העירוניים וכן בהקניית ערכים ופיתוח יכולות מנהיגותיות כדור הפיקוד וההנהגה העתידי של המדינה במסגרת האזרחית והצבאית. הפרלמנט הוא בהחלט מסגרת מצוינת שתאפשר לילדינו הצעירים, לקבל את הכלים המתאימים לכך, כדי להשמיע את קולם במרחב הציבורי ולהיות שותפים מלאים בקבלת ההחלטות בנושאים שנוגעים להם"

את המפגש הראשון שהתקיים השבוע פתח מנהל אגף החינוך, מוטי סגל, שברך אף הוא את חברי הפרלמנט  ואמר: "הילדים הם דור העתיד של העיר. מעבר לחינוך הפורמלי, חשוב לנו להעניק להם כלים של מנהיגות ואזרחות טובה ולאפשר להם לחוות מהי עבודה עירונית ועל איזה תחומי חיים היא משפיעה. פרלמנט הילדים  מהווה  הזדמנות מצוינת להעצמה, לעידוד למעורבות חברתית ולהנחלת אתיקה ומנהיגות ערכית אצל ילדי העיר.

 

 

פרלמנט ילדים
צילום: דובר העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות