n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מערך התחבורה המטרופוליני "נעים בסופ"ש" חוזר לפעול בפסח

מערך התחבורה המטרופוליני "נעים בסופ"ש" חוזר לפעול בפסח

השירות יופעל בחג הפסח הקרוב ובחגים הבאים * מסלולי קווים על הטיילת בתל אביב * הארכת קו 710 היוצא מקריית אונו עד לחוף תל ברוך

אוטובוס נעים בסופש
צילום: עיריית קריית אונו

החל מסוף השבוע הקרוב, שישי- שבת- ראשון 26-28 במרץ 2021, מיזם "נעים בסופ"ש" יחזור לפעול ויאפשר לתושבי קריית אונו לנסוע לערים קריית אונו, גבעתיים, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו.

 

מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" שירת מתחילת פעילותו כרבע מיליון תושבים מכלל הערים המשתתפות בשירות. פעילותו הופסקה בתחילת חודש ספטמבר 2020 בשל משבר הקורונה והסגרים שבאו בעקבותיו.

כעת, עם ההקלות ופתיחת המסחר, ולאור הצלחתו הרבה של המערך, הוא חוזר לפעול לקראת חג הפסח עם מספר שינויים במסלולים בשל עבודות הרכבת הקלה, כולל הסטה של קווים מרחוב בן יהודה אל טיילת הרברט סמואל.

השירות יופעל בליל הסדר ובחגים. הוא ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות. עליית הנוסעים תותנה בעטיית מסכה. כמו כן, יעמדו בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות, בהם ניתן לנסוע בתיאום מול המוקד הטלפוני.

 

 

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: "שובו של מיזם "נעים  בסופ"ש מסמל עבורי את חזרתה של השפיות לחיינו. המיזם הבינעירוני, שזכה להצלחה בקרב תושבי העיר בני כל הגילאים, חוזר  בשלהי משבר הקורונה ובפתח חג החירות. אני תקווה שלאחר שנה בה רבות מהרשויות המקומיות הראו את יכולתן לנהל את משבר הקורונה בקרבן,  תאפשר הממשלה לכל עיר ורשות לנהל את ענייניה הפנימיים בהתאם לרוח הקהילה שחיה בה. כולי תקווה שכל מי שירצה להישטף מחול הים (או כל דבר אחר) גם בסופ"ש, יוכל לעשות זאת בנוחות ובקלות באמצעות תחבורה ציבורית ארצית."

 

שעות הפעילות בסופ"ש פסח: שישי – 02:00-18:00; שבת: 02:00-18:00; ראשון 09:30 – 18:00

שעות הפעילות הרגילות: שישי 02:00-18:00; שבת 09:30 -180:00

ניתן להתעדכן בשעות יציאה מדויקות וזמני הגעה בזמן אמת לכל הקווים באפליקציות התחבורה הציבורית התומכות.

 

פרטים נוספים, מפת קווים ועדכונים באתר הייעודי שהוקם עבור המיזם  BuSofash.co.il

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חגיגות עצמאות

יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

תפריט נגישות