n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מיד ליד: אור יהודה חנכה את "ספסל הנתינה", המאפשר נתינת פריטים לאחרים

מיד ליד: אור יהודה חנכה את "ספסל הנתינה", המאפשר נתינת פריטים לאחרים

הספסל ברחוב השקמה 22 מאפשר לתושבים לשתף בפריטים שאין צורך בהם, כדי לסייע לאחר וכדי לשמור על כדור הארץ עם הקטנת הצריכה. המיזם כולל מעל ל-50 ספסלים ברחבי הארץ

חונכים את ספסל הנתינה. צילום: דוברות העירייה
חונכים את ספסל הנתינה. צילום: דוברות העירייה

עיריית אור יהודה חנכה את "ספסל הנתינה" ברחוב השקמה 22. מדובר במיזם חברתי שנולד מתוך רצון לשתף אחד את השנייה, ללא עלות, בפריטים שאין לתושבים צורך בהם, אך הם עשויים להיות יעילים וחשובים עבור אחרים. באמצעות הפריטים המועברים בספסל מיד ליד, מתאפשרת הקטנה של הצריכה, צמצום השימוש במשאבי הטבע והארכת אורך חיי המוצר המסייעים לקיימות בכדור הארץ.

הספסל נחנך במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, אחרי שהפרויקט קרם עור וגידים בליווי של ארגון "ספסל נתינה" בראשות סיניה זילברמן. את הפרויקט הובילו גננת גן כלנית אורה סייג, מחלקת גני הילדים באגף החינוך, אגף שפ"ע והיחידה הסביבתית. בטקס השתתף גם יו"ר ועדת איכות הסביבה בעירייה, יוסי סוויד, וכן ילדי הגנים כלנית, צבעוני ורקפת.

מיזם ספסל נתינה כולל מעל ל-50 ספסלים ברחבי הארץ. כדי להשתמש בספסל, יש להניח עליו פריטים שימושיים ושלמים בלבד, כשכמובן יש לשמור על הסדר והארגון שלו. ניתן להניח על הספסל כלי מטבח ובית,  חפצי נוי (עציצים ופריטים יפים לבית), צעצועים קשיחים מפלסטיק או מעץ וכמובן ספרים וחוברות – מחברות וכלי כתיבה.

אין להניח על הספסל בגדים, שכן לפני מספר חודשים חנכה העירייה את הארון הקהילתי ברחוב לו סקלאר 2 שמיועד לטובת מסירת בגדים.

ראש העיר, ליאת שוחט: "אני מברכת על קידום מיזם קהילתי נוסף שמיועד עבור התושבים וכמובן מאפשר שמירה על ערך הקיימות ועל כדור הארץ. אני שמחה לראות את שיתוף הפעולה של ילדי והורי הגנים שנרתמו לטובת הפרויקט יחד עם גורמי העירייה הרבים וארגון ספסל נתינה. אין לי ספק שכולנו נעשה שימוש נכון וטוב במיזם החשוב הזה".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות