n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: מפקד האוכלוסין 2022 יצא לדרך!

גבעת שמואל: מפקד האוכלוסין 2022 יצא לדרך!

החל מה- 3 באפריל 2022 תחל הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בביצוע מפקד האוכלוסין והדיור השביעי של ישראל ב- 1,300 יישובים ברחבי ישראל ובתוכם גם עיריית גבעת שמואל.

מפקד אוכלוסין
ראש העיר יוסי ברודני עם מנהל המשרד האזורי של מפקד האוכלוסין אבי הדר. צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל

במסגרת היערכותה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לביצוע מפקד האוכלוסין של ישראל, נפגש ראש העיר יוסי ברודני עם מנהל המשרד האזורי של מפקד האוכלוסין אבי הדר ורכזת הלשכה של המשרד מיכל רפאלי .

ראש העיר ברודני: "אני קורא לתושבי גבעת שמואל לשתף פעולה ולקחת חלק בפרויקט חשוב זה למען עתיד המדינה והעיר"

 

החל מה- 3 באפריל 2022 תחל הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בביצוע מפקד האוכלוסין והדיור השביעי של ישראל ב- 1,300 יישובים ברחבי ישראל ובתוכם גם עיריית גבעת שמואל.

במסגרת היערכותה של הלמ"ס לביצוע המפקד בעיר גבעת שמואל, ראש העיר יוסי ברודני נפגש בלשכתו עם מנהל המשרד האזורי של מפקד האוכלוסין אבי הדר, לקידום ההסברה ולהעלאת המודעות והחשיבות של הנושא, בקרב תושבי העיר.

מפקד האוכלוסין הוא  למעשה, פרויקט איסוף הנתונים הגדול של ישראל הוא מתבצע בממוצע אחת לעשור, במטרה לשקף תמונת מצב מלאה ומהימנה אודות כלל תושבי ישראל בהיבטים דמוגרפיים, חברתיים וכלכליים.

מפקד האוכלוסין השביעי, יהיה החדשני ביותר ולראשונה, ניתן יהיה להשיב על השאלון המפקדי באתר אינטרנט מאובטח וייעודי ממחשב ולא ממכשיר סלולארי.  זאת בנוסף לאפשרות השבה בראיון טלפוני או בראיון פנים אל פנים. המענה על השאלון הוא חובה על פי חוק והנתונים הנאספים בו תוך שמירה קפדנית על סודיות הנתונים ופרטיות הנדגמים.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני: "מפקד אוכלוסין הינו פרויקט לאומי בעל חשיבות ממלכתית ואנו כמדינה וכחברה מתוקנת, לא יכולים להתקיים ללא נתונים מקיפים, איכותיים ועדכניים. אני קורא לתושבי גבעת שמואל לשתף פעולה עם המפקד ולקחת חלק בפרויקט לאומי חשוב זה למען עתיד המדינה והעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות