n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: 17 מורים וגננות מצטייני מערכת החינוך

אור יהודה: 17 מורים וגננות מצטייני מערכת החינוך

מצטייני מערכת החינוך של אור יהודה קיבלו מגני הוקרה וספרי קריאה בערב מרגש שהתקיים בהיכל התרבות. ראש העיר, ליאת שוחט: "אור יהודה תמשיך להשקיע בהון האנושי ובצוותי החינוך שעוסקים במלאכת קודש"

מצטיינים
צילום: סטודיו ישראל

בערב מרגש ויוצא דופן שהתקיים השבוע בהשתתפות כ-350 אנשי חינוך קיבלו 17 מצטייני מערכת החינוך מבתי הספר וגני הילדים אות הוקרה עבור פועלם והצטיינותם היתרה למען ילדי ותלמידי אור יהודה לשנת הלימודים תשפ"ב.

בערב השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך,  חיה שיטאי, סגני ראש העיר, עופר בוזי ואלירן אליה, וחברי מועצת העיר, ליאת מועלם, יחיאל מושייב ואברהם בורוכוב. כמו כן, אנשי הפיקוח על מוסדות החינוך, מנהלים, גננות, צוותי חינוך, הנהגת ההורים היישובית, משפחות המצטיינים ו- 17 הזוכים לקחו חלק באירוע המרגש שבמהלכו חולקו למצטיינים מגני הוקרה וספרי קריאה. אמן החצוצרה אראל ארזון-רוה השמיע קטעים מוסיקליים.

צוותי החינוך המצטיינים נבחרו ע"י הנהלות בתי הספר על פי היבטים של קידום תלמידים בהישגיהם הלימודיים, הרגשיים החברתיים והערכיים. הצטיינותם באה לידי ביטוי ביכולת לגעת בנפש של כל תלמיד ותלמידה תוך מיצוי היכולות של התלמידים במגוון היבטים.

ראש העיר, ליאת שוחט בירכה את הזוכים, וציינה: "אור יהודה משקיעה ותמשיך להשקיע בהון האנושי ובצוותי החינוך שעוסקים במלאכת קודש. יותר מכל אני רואה את כל הקהל שיושב פה מכל המגזרים כדבוקה אחת של שיתופיות ואחדות בעיר כל כך מגוונת. אני רואה חשיבות רבה בביסוס ערכים בתוך מוסדות החינוך, יותר אפילו מציונים, וזאת כחלק בלתי נפרד מעיצוב אישיותם העתידית כאזרחים בוגרים ואחראים".

מצטיינים 2
צילום: סטודיו ישראל

המצטיינים הם הדסה גרינברג (אור מנחם), מלי מרמלשטיין (סעדיה גאון), הדס סעיד (אורות), אסף חיים (יעדים), רבקה פלדמן (אור חנה), דנה בן חיים (אלונים), דליה לוי (סביונים), נופר כהן (אהוד מנור), עודד לנדאו (שיזף), איריס שטח (יצחק נבון), מיכל יקותיאל (חט"ב יובלים), נטע טויטו (תיכון יובלים), שלומית דואיב (בית אקשטיין), לירון אלגלי (ברנקו וייס), אריק הירש (מדעים ויהדות), רחל וייס (גן ערמון) וטלי שרעבי (גן תמר).

הערב אורגן ע"י אגף החינוך בראשות דלילה אשכנזי שהודתה לראש העיר על השקעתה הבלתי מתפשרת במערכת החינוך ועל החתירה הבלתי פוסקת להוביל לחינוך איכותי, מיטבי וערכי. בנוסף הודתה אשכנזי לכל השותפים – נציגי הפיקוח, הורים, מנהלים, גננות צוותי חינוך, המשפחות הנרגשות שליוו את המצטיינים והמצטיינים עצמם, על ההליכה יחד בשבילי ההצלחה של העיר שמתחה את פניה בשנים האחרונות בתחום החינוך.

אשכנזי ציינה כי "בעידן הנוכחי, הצטיינות יתירה של הצוות המחנך באה לידי ביטוי בהוראה ולמידה דיפרנציאלית. אותם מורים ומורות יודעים להתאים לכל ילד וילדה את ה'חליפה' שמתאימה לו או לה".

צילומים: סטודיו ישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות