n
דף הבית / בקעת אונו / צרכנות בקעת אונו / חופשה פרטית בווילות באילת

חופשה פרטית בווילות באילת

בתקופת הקורונה של החודשים אחרונים, אתרי התיירות באילת הפכו למוקד של בילוי ונופש עבור ישראלים רבים שאינם יכולים כעת לנסוע לנפוש בחו"ל. גם כך אתרי הנופש באילת נמצאים מדי שנה בתפוסה כמעט מרבית, והשנה הדבר בא לידי ביטוי ביתר שאת

וילות נופש
צילום: FREEPIK

אילת היא לא רק העיר הדרומית ביותר בישראל, אלא גם משמשת כעיר הנופש המרכזית שלה. מלונות רבים, מכל דרגות האיכות, מצויים באילת ומושכים אליה אלפי ישראלים מדי שנה. באילת מזג האוויר חם לאורך מרבית חודשי השנה, ותמיד ניתן למצוא בה מה לעשות ומה לראות.

 

חופשה באילת – לא רק בית מלון

אם אתם רוצים לנסוע לנופש באילת כדאי לדעת שהעיר מציעה לא רק בתי מלון יוקרתיים אלא גם אפשרות לשכור וילה לנופש. וילות באילת מהוות אפשרות לבלות עם כל המשפחה או עם החברים באופן מבודד יותר וליהנות מכל היתרונות של נופש איכותי בעיר.

בתי המלון של העיר אמנם מציעים חוויית נופש איכותית ומיוחדת גם כן, אך שכירה של וילה היא אפשרות לקבל את כל הפינוקים של בית מלון באופן פרטי ושמור יותר. כאשר שוכרים וילות באילת, לא צריך להצטופף עם מאות אנשים נוספים בבריכת השחייה או בחדר האוכל של בית המלון, אלא ניתן ליהנות רק עם חברתם של האנשים שנסעתם עימם. יש בכך יתרון גדול עבור משפחות רבות שמעוניינות בחוויה פרטית יותר.

אם אתם דואגים מכך שתצטרכו לוותר על חוויית ההצטננות בבריכה, כדאי שתדעו שבווילות רבות שמושכרות למטרות נופש יש בריכת שחייה משלהן. בנוסף לבריכה הפרטית, הווילות מאובזרות במיטב הציוד ואמצעי הבידור שיסייעו לכם לחוות נופש רגוע, מרגיע ונטול לחצים.

 

אטרקציות באילת

בעיר אילת ישנן אטרקציות רבות שיכולות לדבר לליבם של מבוגרים וילדים כאחד. ניתן לבצע בה שופינג וליהנות מהמחירים הזולים ונטולי המע"מ. בנוסף, ישנן אטרקציות ותיקות כמו המצפה התת ימי, צניחה חופשית, ריף הדולפינים, צלילה ושיט בים האדום. ניתן גם לשוט בספינות עם קרקעית שקופה כדי לצפות בשמורות האלמוגים היפהפיות שקיימות במפרץ אילת. ישנם גם מתקני לונה פארק בעיר שמתאימים לבילוי של ילדים ונוער.

באופן כללי, משפחות עם ילדים יוכלו למצוא הרבה אטרקציות שיוכלו לענות על הצרכים שלהן. אחד מהיתרונות בשכירת וילה פרטית היא שברגע שאתם חשים שמיציתם את ההסתובבות בעיר ואת השופינג, אתם יכולים לחזור לווילה וליהנות משקט ורוגע.

בווילות רבות ניתן גם להזמין טיפולי ספא לווילה, מתוך תפריט טיפולים הכולל עיסויים, רפלקסולוגיה וטיפולי יופי שונים לעור ולגוף.

 

חופשה מפנקת בוילה באילת

החופשה בוילה באילת היא חוויה מפנקת ביותר ומלאת יוקרה. מבחינת מחיר, המחיר של שכירת וילה אינו גבוה יותר מחופשה משפחתית של כמה לילות בבית מלון טוב בעיר. ניתן למצוא לעתים גם וילות במחירים מיוחדים, הכל בהתאם להיצע ולביקוש בתקופה בה אתם מבקשים לנסוע.

בתי המלון כעת נמצאים בתפוסה מלאה, וכך גם וילות רבות כבר הוזמנו וישנן אפילו רשימות המתנה שניתן להיכנס אליהן. אם אתם מצויים ברשימת המתנה לווילה באילת, שווה להמתין ולראות האם מתפנה עבורכם מקום. מדובר בחופשה יוקרתית בתנאים מעולים שתנצרו בזיכרונכם לזמן רב.

בין אם אתם נוסעים עם המשפחה הקרובה, המשפחה המורחבת או עם קבוצת חברים – וילות באילת מציעות הזדמנות לחופשה מושלמת שיש בה שילוב בין בילוי תוסס בעיר אילת לבין שקט ושלווה הנובעים מהפרטיות שיש בווילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ערכת TAKE IT WITH U של טלי אשכנזי. צלם אורי גרון

כל אחת צריכה קיט קטן של טלי אשכנזי

תפריט נגישות