n
דף הבית / בקעת אונו / קרית אונו: הפנינג "קיץ של מחזור" התקיים בעיר

קרית אונו: הפנינג "קיץ של מחזור" התקיים בעיר

בשבוע שעבר התקיים בפארק עבר הירדן בקריית אונו, הפנינג "קיץ של מחזור" כחלק מקמפיין המחזור בשיתוף אתר האינטרנט וואלה ותאגיד המחזור תמיר.

משפחה ממחזרת
צילום: משפחה ממחזרת תמונה: רונית רוזן עיריית קרית אונו

למקום הגיעו מאות תושבים: הורים וילדים שנהנו מהצגה שמעודדת מחזור ומוסיקה של הדיג'יי הצעיר נווה גורן, שהפליא לנגן ולעשות שמח בפארק. ככלל, קריית אונו פעלה בכמה מישורים על מנת לעודד את המחזור לפח הכתום בחודשי הקיץ: בכל בתי הספר בהם התקיימה קייטנה, נערכה הצגה שמסבירה ומעודדת מחזור וחולקו שקיות כתומות לכל הילדים. במקביל, פרסמה העירייה באתר העירייה את כל הפרטים בנוגע למחזור אריזות, וכן קיימה תחרות בין וועדי בתים משותפים. שלושת וועדי הבתים הכי ממחזרים זכו בתעודות ובפרס כספי שניתן להם על ידי ישראל גל, ראש העיר, שהגיע להתרשם ולכבד את האירוע. עוד הגיעו להפנינג נציגים מיחידות העירייה, המחלקה לאיכות הסביבה והשירות לתושב. וכך, נהנו התושבים מהפעלות לילדים, מוסיקה טובה ואווירה טובה. באירוע חולקו שקיות כתומות  למשתתפים וצוות מערכת וואלה הגיע לתעד את האירוע.

צילום: משפחה ממחזרת

תמונה: רונית רוזן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות