n
דף הבית / באר יעקב / באר יעקב ספורט / "אנחנו צריכים לבוא ממוקדים ולהיצמד לתכנית משחק שלנו"

"אנחנו צריכים לבוא ממוקדים ולהיצמד לתכנית משחק שלנו"

ליאור קררה הפורוורד של נס ציונה התייחס למשחק האישי האחרון שלו, לאחר שסיים עם שורה סטטיסטית מרשימה

WhatsApp Image 2021-02-10 at 10.32.30

עירוני נס ציונה עלתה בשבוע שעבר לראשונה העונה למאזן חיובי עם ניצחונה החמישי ברציפות, 71:76 ביתי על עירוני נהריה. הכתומים רשמו ריצה גדולה בכל מחצית – 0:16 במחצית הראשונה ו-0:13 בדקות הסיום – ולקחו את הניצחון בשיניים, בין היתר בזכות יתרון 33:48 בריבאונדים ו-6:23 בנקודות מהזדמנות שנייה. פטריק מילר הוביל עם 22 נקודות, בריאן אנגולה הוסיף 18 וטל דן תרם 11 הן בטור הנקודות והן בטור הריבאונדים.

ליאור קררה הפורוורד התייחס גם למשחק האישי שלו,  לאחר שסיים עם שורה סטטיסטית נאה של 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים: "אני שמח שתרמתי את החלק שלי לקבוצה, כל עוד אני על המגרש אני רוצה לתרום את החלק שלי לקבוצה, בין אם זה הגנה, ריבאונדים או כל דבר שנדרש ממני. אני שמח ששיחקנו משחק קבוצתי, כולם נגעו יותר בכדור. בעיקר במחצית השנייה, וזה הוביל לכמות אסיסטים יפה ולסלים חשובים שהבטיחו לנו את הניצחון. ידענו שנהריה יבואו להילחם על הניצחון, זה היה משחק של ריצות, אנחנו עשינו את שלנו והם שלהם, אני שמח שבדקות האחרונות נשארנו חזקים וידענו לסיים את המשחק כמו שצריך. מה הלאה? אילת קבוצה חזקה מאוד, אנחנו צריכים לבוא ממוקדים ולהיצמד לתכנית משחק שלנו. אני מקווה שננצל את המומנטום של התקופה האחרונה ונמשיך לשחק ביחד, נשמור חזק ונרוץ את המגרש".

בשבת תארח הקבוצה את הפועל אילת כאשר נס ציונה ניצחה בכל שלושת משחקי הבית האחרונים שלה נגד אילת במסגרת העונה הרגילה, אבל מאזנה מול הקבוצה מהדרום בכל הזמנים בליגה הסדירה עומד על 16:3 בלבד. הקבוצות נפגשו העונה כבר ארבע פעמים – ובכולן אילת ניצחה: 90:94 בלב המושבה בגביע ווינר סל, 90:93 בבית ו-84:87 בחוץ בליגה הבלקנית Delasport ו-85:95 בסיבוב שעבר, במשחק שהוציא את הליגה לדרך. ריצת 7:30 של המארחת במחצית הראשונה לא הותירה סיכוי לכתומים.

צילום – FIBA Europe

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

www.shaibn.com

באר יעקב: רשת space מגיעה ישר אליכם

תפריט נגישות