n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי- באתי, בדקתי והמלצתי לטו' באב.

המדף של בתי- באתי, בדקתי והמלצתי לטו' באב.

לרגל חג האהבה- טו' באב, יצאתי לבדוק במה אפשר לפנק את בני/בנות הזוג שלנו, הבשמים הכי מעניינים לגבר ולאישה, יין מבית היוצר, הלבשה תחתונה ומפנקת, מצעים איכותיים לאוהבים, סט מפנק מבית ללין, עוגה מושלמת מקונדיטוריית מונייר, תכשיטים של מגנוליה והפתעה גם לחתולי הבית.

בתי טו באב
צילום:fabria1975

השקה חדשה מבית KENZO במיוחד לט"ו באב  KENZO L'ABSOLUE ניחוח פרחוני-פיקנטי, מתוחכם וממכר לנשים.

המאסטר-בשם אלברטו מורילאס (Alberto Morillas) מעלה את הפרג למקום גבוה. עם FLOWER BY
KENZO L'Absolue, הוא למעשה חתום על ניחוח פרחוני-פיקנטי, מתוחכם וממכר לנשים. הפרג הוא פרח עוצמתי. הבושם החדש לנשים FLOWER BY KENZO L'Absolue מראה זאת בדיוק. הפרח החזק הזה פורח בכל העולם, בכל מקום שהרוח נושבת, בחיפוש מוחלט אחר יופי. הריח שלו, המודגש עם זעפרן, העֱלִי היקר ביותר, מציע זר של פריחת התפוזים וורד דמשק אבסולוטי, עטוף

FLOWER BY KENZO L'Absolue: פרשנות הריח של פריחת-על.

קנזו
צילום: kenzo

 

 

סיפורי משי: אנתולוגיית בושם המשי החדשה מאת סלבטורה פרגאמו

Storie di Seta ('סטורי די סטה') היא חוויה מעוררת, יצירתית ורבת פנים, המערבת את כל החושים תוך הובלתם לנופים חד-פעמיים ולתחושות מפתות בהשראת יצירות המשי האיקוניות של סלבטורה פרגאמו. זהו מסע סוחף של חלומות, צבעים ורגשות השזורים זה בזה כמו החוטים העדינים המרכיבים את הדוגמאות הקסומות ועבודות הטלאים בצעיפי הבית.

הרעיון – צרי ניחוח משלך:

הקולקציה כוללת ארבעה ניחוחות או דה פרפיום, המוגדרים על ידי ארבעה צבעים ייחודיים, עם ארבעה מוטיבים קישוטיים
השאובים ממורשת הטקסטיל של סלבטורה פראגמו. התמהילים החדשים הללו משלבים כישרון אומנותי וטעם אישי ביקום
מהפנט לחקור, לגלות וליהנות ממנו בכל יום, ובדרכים משתנות ללא הרף, כאשר כל ניחוח עומד בפני עצמו, אבל גם עשוי
להיות חלק ממכלול רבוד בהתאמה אישית. הקולקציה מגיעה כהזמנה שאי אפשר לעמוד בפניה ל'עשי זאת בעצמך', להתנסות
ולשחק עם כל הניחוחות דרך צירופים בלתי צפויים ואינספור אפשרויות שהופכות את חוש הריח לטקס יוצא דופן של ביטוי עצמי.
ארבעת הבשמים הם ניחוחות Ready-to-wear , כל אחד בזכות עצמו, אך גם בשילוב עם ניחוח אחד או יותר מהקולקציה לחוויה
ייחודית בהתאמה אישית, תוך חשיפת רגשות חבויים הפונים לכל.

צילום: יחצ חול

 

קולקציית בישום אקווה אלגוריה מבית גרלן- להתמכר לריח.

 

זה יותר מקולקציה… זה מניפסט. מהפכה. המצאה מחדש של יופי נצחי. בישום המאה ה-21, יוצא דופן וקרוב יותר לטבע ולפלאיו. בשנת 2022, קולקציית הבישום אקווה אלגוריה הופכת לחוד החנית של גרלן עם גישת בישום חדשנית וידידותית לסביבה. הקולקציה מגלמת את המחויבות של הבית לסביבה. הפורמולה עשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית. הבקבוק עוצב מחדש, הוא עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר. עכשיו הוא יוקרתי ונחשק יותר מתמיד. ניחוח חדש בקולקציה, נרולי וטיבר, פרחוני-פירותי, הצטרף לקולקציה. אקווה אלגוריה הומצאה מחדש והיא למעשה אלגוריה לערכי החדשנות והקיימות של הבית

חגיגה של פלאי הטבע
גרלן מציעה בשמים כבר כמעט 200 שנים. זהו ניסיון ייחודי בעולם. האמונה במשך דורות הייתה כי ההשראה לניחוחות הטובים ביותר נמצאת בטבע. כדי לחגוג את האמונה הזאת, הבית השיק ב-1999 קולקציה פורצת דרך עם קודים חדשים בבישום – ניחוחות פשוטים מעודנים כאחד שנאספו מגנים מסביב לעולם.
בשמי הקולקציה הם אלגוריות מלאות חיים החוגגות את מתנות הטבע על ידי שימוש בחומרי גלם טבעיים. יצירות זוהרות ומעוררות השראה המחכות לגילוי מחדש נוסחו על ידי בשמים-חוקרים הנוסעים בעולם בחיפוש אחר חומרי גלם יוצאי דופן, ניחוחות ורגשות. ומפני שהאהבה לטבע, פירושה היא התחייבות להגן עליו, אקווה אלגוריה הומצאה מחדש והפכה להיות חוד החנית בפעילות של גרלן למען הטבע, במעשים, בניחוחות ובדימויים.

גרלן
גרלן- יח"צ חו"ל

 

לכבוד ט"ו באב, מותג היופי ג'ייד מציע את המארזים האולטימטיביים כמתנה לבת הזוג האהובה. כל מארז כולל בושם אהוב של המותג מסדרת

ICON ותחליב גוף/ בושם נוסף בגודל המותאם לנסיעות

איקון
צילום: יח"צ

 

 

סדרת ICON PRIVATE לגבר מציגה עולם חדש של בשמים מפתיעים המשלבים מרכיבים יוקרתיים ליצירת ניחוח עמוק שנשאר לאורך זמן. מדובר בסדרת בשמי בוטיק המיועדת לגבר העכשווי שמחפש ניחוח המעניק חותם ייחודי.

בין אם אתם מעדיפים בושם קליל ונטול מאמץ, או ניחוח עוצמתי שאי אפשר להתעלם ממנו, בסדרת ICON PRIVATE מבית ג'ייד תמצאו בושם לגברים בניחוח הייחודי שלכם.

ניחוח של גבר אהוב הוא ניחוח מרגש, ובושם משובח ניתן להגדיר גם כ"רגש נוזלי בבקבוק". כשמדובר בבושם לגבר דבר אחד בטוח: הניחוח משדר לנו מיד, עוד בתת המודע שלנו, מי האדם שנמצא מולנו. זו הסיבה שקולקציית ICON PRIVATE של ג'ייד מרגשת כל כך – חמישה ניחוחות שונים וייחודיים המשדרים גבריות משתנה ומפתיעה.

כמו שלכל גבר יש את החיוך הייחודי שלו וטביעת האצבע שלו שאינה ניתנת לחיקוי, כך כל אחד יוכל למצוא את אישיותו כפי שהיא מתגלמת בבשמים השונים והאיכותיים שנבחרו בקפידה בסדרת ICON PRIVATE.

ג'ייד סדרת ICON PRIVATE לגבר. צילום יחצ (2)
ג'ייד סדרת ICON PRIVATE לגבר. צילום יחצ

 

 

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת ט"ו באב, חג האהבה קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת, בניחוח ונילה פינק פפר.

במסגרת מבצעי ט"ו באב, רשת ללין תציע מגוון מתנות החל מ- 109.90 ומגוון מוצרים: קונים 2 מקבלים 2
בקולקציה לקראת חג האהבה ללין משיקה: קופסאות מתנה מעוצבות, תיק רחצה, דיפיוזר מעוצב (בניחוח ונילה פינק פפר), מתנות החל 109.90 שקלים ומגוון רחב של מארזים ביניהם:

· מארז אהבה מפנק הכולל תיק רחצה ט"ו באב, קרם ידיים 100 גרם, קרם גוף וסבון מוצק ונילה פינק פפר , מארז אהבה אישי הכולל קופסת מתנה מעוצבת, קרם סופלה 200 גרם, קצף אמבט וגוף 500 מ"ל, פילינג גוף 240 גרם, ספוג במבוק, מארז אהבה לגבר הכולל: תיק רחצה, שמפו וג'ל רחצה 500 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל, קרם גוף 150 גרם, תחליב לאחר גילוח ומארז אוירה לגוף ולנפש הכולל קופסא מעוצבת, קצף אמבט וגוף 500 מ"ל, מי גוף 100 מ"ל, נר אוירה, קרם גוף 350 גרם, קרם ידיים 100 גרם, ספוג במבוק.

WhatsApp Image 2022-08-10 at 10.20.40
צילום ערן לוי

 

חוגגים אהבה בין הסדינים עם ערד טקסטיל

הרגע הרומנטי של כל זוג הוא ההתכרבלות המשותפת במיטה, ולרגל חגיגות ט"ו באב, חג האהבה העברי, האווירה הרומנטית נכנסת אתכם למיטה.

רשת "ערד טקסטיל" מציגה מצעי סופר LUXURY מקולקציית הפרמיום Breakfast at Tiffany's.

הקולקציה מאופיינת בעיטורים מינימליסטיים המעניקים תחושה של מלון בוטיק יוקרתי.

מצעי קלואי שמנת. ערד טקסטיל. צילום גלעד עדי.
מצעי קלואי שמנת. ערד טקסטיל. צילום גלעד עדי.

 

 

אינטימה משיקה מארזים ייחודיים ורומנטיים במיוחד לרגל ט"ו באב

לכבוד ט"ו באב, רשת אינטימה חוגגת אהבה עם שני מארזים מושלמים עבור בת הזוג הכוללים הלבשה תחתונה איכותית ורומנטית במיוחד וזוג נעלי בית מפנקות.

המארזים החדשים יימכרו בחנויות הרשת לזמן מוגבל ובמחיר מיוחד לרגל חג האהבה

צילום עמית שמש
צילום עמית שמש

 

יקב היוצר מציג לקראת טו באב מגוון רחב של מארזי יינות זוגיים באתר היקב

יקב היוצר – זהו סיפור על השראה ויצירה, על צירוף חדש ומרגש של טעמים וניחוחות ורקיחת זני ענבים ייחודים היוצרים יין שהוא אמנות של ממש

לקראת טו באב, מציגים באתר היקב מגוון רחב של מארזים זוגיים לערב רומנטי מושלם.

יקב היוצר
צילום: אייל קרן

 

 

"עוגת האהבה" של קונדיטוריית מונייר
50 גוונים של ורוד: לקראת יום האהבה – ט"ו באב – קונדיטוריית "מונייר" מציעה "עוגת אהבה" מיוחדת – עוגת ברטון שכבות עשויה מנשיקות ורודות ומעוטרת בדובדבנים – ושלל קינוחים רומנטיים בסגנון צרפתי שהצבע השולט בהם הוא ורוד

לקראת יום האהבה – ט"ו באב, שחל השנה ב–12 באוגוסט, מציעה קונדיטוריית "מונייר" תפריט רומנטי ייחודי בסגנון צרפתי של קינוחים מיוחדים, המיוצרים בעבודת יד לכבוד יום האהבה.

היהלום שבכתר הוא "עוגת אהבה" –עוגת ברטון, עוגת שכבות עשויה מנשיקות ורודות ומעוטרת בדובדבנים, בטעם גן עדן. לצידה – שלל קינוחים רומנטיים מפנקים, במארזים מיוחדים ליום האהבה – ואפשר לשלב מגש פחזניות בקרם פטיסייר וורוד עם פרחים/ יין וליצור את המתנה האולטימטיבית לבן/ בת הזוג האהובים.

צלמת ג'ני ינובסקי.
צלמת ג'ני ינובסקי.

 

 

איך אומרים אני אוהב אותך בחתולית? פינוק מושלם לט"ו באב לחתולים

ט"ו באב שיצוין ב-11 באוגוסט, מהווה הזדמנות נהדרת להגיד לחתול שלכם כמה אתם אוהבים אותו. במיוחד לשם כך מצורף מארז מטעם חברת ביופט שיכלול מגוון חטיפים ומעדנים של המותג האירופאי 'ויטהקרפט' המתאימים לחתולים בכל הגילאים 

המארז כולל:

פאוזי – סדרת מעדנים מפנקת לחתולים בצורת לב, CAT STICK, סדרת מקלות בשר מפנקים בטעמים אהובים, CHOUPETTE, חטיפי בשר אפויים במילוי גבינה מפנקים במיוחד ו- CAT YUMS, סדרת חטיפים מפנקים.

טו באב
צילום: ביופט

 

לכבוד ט"ו באב, חג האהבה הישראלי, רשת התכשיטים מגנוליה משיקה קולקציה חדשה ומרגשת בשם Only Love.

בקולקציה מגוון רחב של תכשיטים העשויים מזהב K14, מכסף סטרלינג 925 ומבראס בציפוי זהב בשילוב זרקונים שקופים ו-ורדרדים.

התכשיטים מעוצבים בקו נקי ורומנטי, וכוללים שרשראות תליון עדינות, צמידי טניס קלאסיים, עגילי לבבות צמודים ותלויים, טבעות משובצות זרקונים ועוד.

כל אחד ואחת יוכל למצוא בקולקציה את הפריט המושלם להעניק במתנה– לחצי השני שלו או לעצמו.

WhatsApp Image 2022-08-09 at 10.24.26
צילום: מריה קרמר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות