n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף, עכשיו אצלכם וגם כל החידושים לרגל יום העצמאות ה-74 למדינה.

בתי לוין
בתי לוין

כחול לבן גם בחוף הים: בגדי ים של בוניטה דה מאס בסימן חג העצמאות

מתכננת לבלות ביום העצמאות בחוף הים?

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, בגדי ים, הלבשת פנאי ואקססוריז, מציעה דגמים של בגדי ים, מהקולקציה החדשה וההורסת, ברוח החג ובשילובי צבעים כחול ולבן.

בקולקציה מבחר רחב של גזרות החל בבגדי ים שלמים עם תוספת של רשת פאוורנט האוספת את הגוף ומעניקה הרגשה מחוטבת, דגמים עם מחשוף עמוק או מאופקים יותר, סטרפלס, כתף אחת, דרך מגוון ביקיני, פריטים בתוספת אקססוריז אופנתיים כגון חגורות עדינות ואבזמים, ועד לאביזרי חוף המשדרגים כל

הופעה כגון כובעים, כפכפים, פראיו ואוברול – קאבר אופנתי לכל בגד ים. עכשיו כל הדגמים החדשים ב-25% הנחה!

בוניטה
בוניטה דה מאס – צילום שי פרנקו

 

 

יוצאים לפיקניק בעצמאות?

עונת הטיולים והפיקניקים החלה וזה בדיוק הזמן להצטייד במוצרים וגאדג'טים שיסייעו להקל, להנעים ולשדרג את החוויה – בין אם בחרתם לצאת לפיקניק בחצר הבית, בפארק הקרוב, בחוף הים או בטיול שטח בחיק הטבע.

  • צידנית נוחה ואופנתית שמציעה דיסני הום, רשת קונספט ייחודית של ריהוט ואקססוריז לבית.

 

צידנית
צידנית דיסני: צילום- יח"צ

 

ועוד לפיקניק-התרמוס של "טומי טיפי" הוא  דרך קלה ונוחה לחמם/להכין מזון מחוץ לבית החל מחלב אם, פורמולה ועד אוכל לתינוק. בקבוק תרמי השומר על חום המים ואינו דורש מקור חימום חיצוני. אחסון של מים רותחים בצורה מאובטחת. קל ונוח לשימוש. פשוט מלאו את בקבוק הנירוסטה במים רותחים וכאשר תרצו לחמם את המזון לתינוק שפכו את המים למכסה השקוף והכניסו את הבקבוק לתוכו כדי שיתחמם. נייד ונוח – לתרמוס עיצוב קומפקטי ונוח כך שהוא משתלב בקלות בתיק החיתולים של התינוק וניתן להשתמש בו בכל זמן ובכל מקום.

הנסיך
צילום סטודיו הנסיך הקטן.

 

 

מלח הארץ חוגגת 100 שנה
"מלח הארץ" חוגגת 100 שנה להיווסדה ולרגל יום העצמאות משיקה מהדורה מוגבלת של המלח האהוב במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי

חברת "מלח הארץ" אשר נוסדה ב-1922 כמפעל חלוצי וציוני בעתלית והפכה ליצרנית המלח המובילה בישראל חוגגת 100 שנה להיווסדה. "מלח הארץ" מייצרת מגוון מוצרי מלח ייחודיים לתעשייה, לצרכנים, לשוק המקומי וליצוא, ואפשר לומר כי המלח והמלחיות של המותג נמצאות בכל מטבח בישראל.

מלח הארץ
מלח הארץ, צילום: יח"צ

 

לראשונה בישראל: טבעול מרחיבה את סדרת סנסשיונל (Sensational) ומשיקה את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות

יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל מתקרב ובו רבבות ישראלים יצאו לחגוג עם מנגלים ו"על האש" בחיק הטבע עם המשפחה והחברים. בשנים האחרונות עלתה המודעות להפחתת צריכת בשר ורבים מחפשים פתרונות אטרקטיביים למנגל צמחוני וטבעוני.

בכדי לתת מענה לקהל צרכנים זה, לקראת יום העצמאות הקרוב, מציעה טבעול מגוון רחב של מוצרים למנגל צמחוני עשיר ומגוון ללא פשרות: טבעול משיקה לראשונה בישראל את סנסשיונל נקניקיות צמחוניות, המעניקות חוויה איכותית של בשר ללא בשר. כמו כן, במיוחד ליום העצמאות טבעול מרחיבה את מגוון דמויי הבשר ומשיקה עוד שלושה מוצרים חדשים בסדרת דמויי הבשר: נקניקיות טבעוניות עם מתכון חדש ומשופר וכ-9 גרם חלבון במנה (תכולה: 490 גרם), בורגר חלפיניו שחוזר למדף, בעל טעם ייחודי וחריף וכ-12 גרם חלבון במנה (תכולה: 420 גרם) ובורגר פטריות איכותי בדומה לבורגרים במסעדות עם 4 גרם חלבון במנה (תכולה: 480 גרם).

טבעול 2
צילום: סטודיו מרחב

מנורת לילה מחליפה צבעים שאפשר לצבוע את השיער ולעצב איך שמתחשק. 

גם מנורת לילה מחליפה צבעים וגם אפשר לעצב אותה ולצבוע את השיער. חברת סמברו מבית ביזי טופ משיקה סדרה חדשה של משחקי יצירה לילדים ובהם מנורת לילה בצורה של בובת חד קרן לבנה וקסומה שהיא למעשה מחליפה צבעים ורוד, צהוב אור יום וטורקיז. צבעים שיעטרו את חדר הילדים. בנוסף, הערכה מכילה צבעים מיוחדים באמצעותם ניתן לצבוע את שיערה של הבובה ולעצב איך שמתחשק לכם את המנורה הקסומה.

 

מנורת לילה
מנורת לילה: צילום יח"צ

 

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק לראשונה:
סרום ויטמיןC  .הסרום הראשון נגד פיגמנטציה מבית גרנייה! הפורמולה הייחודית מכילה ויטמין C, חומצה סליצילית וניאצינאמיד, המסייעת להבהרת כתמי עור
התוצאה: מראה עור אחיד, בהיר וזוהר יותר.

סרום
GARNIER, צילום יחצ

 

סדרה חדשה של שרשראות מעוצבות כמפת ארץ ישראל
לרגל יום העצמאות, סדרה חדשה של שרשראות מעוצבות כמפת ארץ ישראל, בקווי מתאר או בדגל ישראל, בצבעי כסף וזהב וכמובן כחול לבן. הסדרה כולה בסימן 74 לכבוד הולדתה של מדינת ישראל.
שרשראות כסף בקווי מתאר או בדגל ישראל ב-74 ש"ח במקום 268 ש"ח ותליון זהב של מפת ישראל משובץ יהלום בעלות של 4X74 (296 במקום 832 ש"ח). כל תכשיטי הכסף ב50% הנחה עם 24% נוספים לחברי מועדון
להשיג בסניפי "שאנטי" ברחבי הארץ.

מפה
צילןם: יחצ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות