n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם, מה נקנה לחג הפסח להורים? איזה מתנות נחביא באפיקומן לילדים? עם מה ננקה את הבית? ומוצרים כשרים לפסח

בתי לוין
בתי לוין

 

רשת ברא צמחים מציעה מארזי חג ייחודיים לחג הפסח במחירים חגיגיים

אם אתם מתלבטים מה לקנות מתנה לחג, ומחפשים רעיון מיוחד ומרענן, ברשת "ברא צמחים", המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, מציעים מגוון מארזי בריאות מפנקים לקראת חג האביב, במחירים חגיגיים. מגוון מוצרי הרשת זמינים בשמונת הסניפים, הפרוסים ברחבי הארץ או בחנות המקוונת  וניתן לרכוש אותם הן כמארזים מוכנים או כמוצרים בודדים, לבחירתכם, מהם ניתן להרכיב מארז. בין המארזים אפשר למצוא מחירים שנוחים לכל כיס לדוגמא :

מארז סופרפוד Be Energetic כולל :אבקת קקאו אורגני, גולדן ברי אורגני, ארוניה ברי אורגני, אבקת עשב שעורה, תה חליטת קמומיל אורגנית – CHAMOMILE BARA וחוברת מתכוני סופרפוד במחיר של 150 שקלים

 

ברא צמחים
קרדיט צילום: צור קוצר

 

הזמרת זוכת פרסי הגראמי המפורסמת בעולם בילי אייליש נוגעת בעולם הביוטי ולראשונה משיקה בושם בניחוח משכר עם בקבוק ייחודי המציג את ההחלקים האהובים עליה בגוף האישה, בילי אייליש, הידועה בעיקר בזכות המוזיקה עטורת הפרסים שלה , עושה קפיצה לעסקי היופי ובסוף השנה שעברה הצליחה להרכיב בושם עם הניחוח הראשון שלה, אייליש, היוצרת בת ה-20 הכניסה את הריח האהוב עליה בעולם לבקבוק ברונזה המעוצב כפלג עליון של גוף האישה ועשוי מחומרים טבעוניים ונקיים. הריח המושלם שהיא מחפשת אחריו כבר שנים הוא ניחוח אמבר המורכב מעלי כותרת מסוכרים, וניל שמנת ומאסק חם.

 

בושם אייליש
צילום: יחצ חו"ל

 

 

 מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח הזוהרת GLOW FX ומציג:LUMINIZING EYE CREAM קרם עיניים למראה זוהר
בעל אפקט מידי של הארה וגוון פנינתי קורן התוצאה נראית לעין משימוש ראשוני – מראה חלק ובוהק לעור העיניים, אפקט הארה וטשטוש פגמים.

אידיאלי כבסיס לאיפור ונפלא למראה טבעי, נוסחת רכיבים עשירה, במינון מדויק ולא מכביד על אזור העיניים העדין, המכילה אבקת פנינים מחזירות אור, הפועלות כרפלקטור להענקת גוון בריא ועירני חווית טיפוח מפנקת – גוון פנינתי ורדרד, מרקם חלק הנספג בקלות בעור העיניים

קרם עיניים גייד
צילום: יח"צ

 

 

המותג הבינלאומי  IL MAKIAGE משיק מוצר חדש לקראת האביב MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM ,מוס לחות טבעי למראה שזוף לפנים  – מעניק שיזוף אחיד, בעל מראה טבעי בתוך דקות.
המוס מטפח את העור ומכיל מרכיבים טבעיים ומזינים. בעל נוסחה מתקדמת וייבוש מהיר. המוס, מעניק לחות, נעים למגע, קל לשימוש ובעל ניחוח משגע.
המוס בפורמולה טבעונית מתקדמת, המתייבשת במהירות ואינה סותמת נקבוביות או מגרה את העור.

מה כוללת הערכה?
מוס לחות טבעי למראה שזוף  + מברשת קבוקי יוקרתית, מועשר בחומצה היאלורונית ואלוורה לטיפול אנטי אייג'ינג, מרקם קליל, נעים ולא דביק
הצבע מופיע מיד ומחזיק מעמד עד 7 ימים, מתייבש במהירות, ללא חשש הכתמת הבגדים, גימור אחיד וללא כתמים, מועשר באריתרולוז לצבע טבעי למראה
ניחוח רענן ועדין, נבדק דרמטולוגית 100% טבעי טבעוני, ללא אכזריות, ידידותי לסביבה, ללא פרבנים.

מוס
צילום: אור צרפתי

 

 

 

ארבע כוסות היין – הן רק ההתחלה: לקראת החג מארזי שי להרמת כוסית בסטייל – רשת ג'נטלמן עם מגוון מתנות שיעשו לכם חג שמח.

ליל הסדר הוא החג בו כל סועד מרים כוסית לפחות ארבע פעמים, ואין מתבקש יותר מאשר להעניק מתנות מעולם היין והאלכוהול – שמשלימות את עיצוב השולחן ומשמחות לבב אנוש. רשת ג'נטלמן מציגה במיוחד לקראת החג סדרה רחבה של מארזי שי מעולם היין והאלכוהול בעבודת יד ובעיצוב רטרו נוסטלגי שיהפכו את הרמת הכוסית למשמחת אפילו יותר

גנטלמן
צילום: יח"צ

 

 

 

ומה עם הילדים בחג הפסח? מראת הקסמים מדברת עברית (גיל 4+)

מראה המספרת סיפורים, משמיעה מוזיקה ועונה על שאלות קסומות בעברית, המראה יכולה לגלות לך איזו נסיכה את מבין 20 נסיכות שונות, ולספר לך 10 סיפורים קסומים ומעניינים בעברית, ניתן לדבר עם המראה – היא מבינה אותך ותוכלו לשחק יחד.

הנסיך הקטן
צילום: הנסיך הקטן

 

 

 

מחפשים ריח נעים לבית? חדש מסנו, מקלות ריחניים לבית – מפיצי ניחוחות קסומים
בבקבוק זכוכית מהודר ויוקרתי חדש ממותג פרש הום! מקלות ריחניים לבית, בבקבוק זכוכית יוקרתי ומעוצב בניחוחות עוצמתיים, לבישום מרבי של הבית והסביבה האישית. הסדרה החדשה כוללת שני ניחוחות אהובים; כביסה רעננה וניחוח בייבי ממכר.
FRESH LAUNDRY- בושם לבית בניחוח כביסה רעננה, BABY POWDER- בושם לבית בניחוח בייבי.

סנו
צילום: טל אזולאי

 

 

סנו משיקה את סנו קליר- מטליות לחות  לניקוי והברקת חלונות, מראות, שמשות, כלי זכוכית ועוד. מטליות סנו קליר עשויות מבד מיוחד, שאינו משאיר סיבים או סימני ניגוב על משטחי הזכוכית והמראות.
סנו קליר מטליות לחות נשלפות מהאריזה בקלות ומצטיינות בפעולות ניקוי נקודתיות, לניקוי קל ומהיר ברגע!
בניחוח האהוב של סנו קליר, 50 מטליות באריזה.

סנו 2
צילום: טל אזולאי

 

 

 

אסם מחזירה למדפים את המוצר האהוב של במבה: במבה בומבה כשרה לפסח.
אותה הבמבה בטעם המוכר והאהוב ובצורה ענקית, במיוחד לקראת חג הפסח המתקרב, מחזירה אסם פעם נוספת את המהדורה של במבה בומבה כשל"פ – במבה ענקית במרקם המשלב פריכות ונימוחות יחד עם חמאת הבוטנים האהובה.

במבה
צילום: סטודיו אוסם

 

 

 

BATTLE OF GOG משחק אסטרטגיה לכל המשפחה
הקרב של GOG הוא משחק לוח חדש לכל המשפחה, אינטרפרטציה של הסיפור המקראי  בארץ כנען בתקופת יציאת מצרים בשילוב דמותו הבידיונית של גוג. המשחק מאתגר למצוא 5 מגילות קדושות כשהם נלחמים על ארץ כנען העתיקה. מגיל 9 ומעלה .

 

 

צילום ענבל מינין
צילום ענבל מינין

 

אירוח בטוח

רשת 'גוד-לייף' מציעה מומחים שייעצו כיצד לארח את סבתא וסבא בפסח.

כולנו עם הפנים לאירוח החג, ניקיונות, בישולים והכנות אחרונות. אבל עם כל הלחץ מסביב, עדיין חשוב לדאוג על הגעתם של אורחי הכבוד הלוא הם סבא וסבתא. בין אם הם נוהגים או שצריך לאסוף אותם, ישנם אביזרים פשוטים וזולים המתאימים לכל רכב, שיהפכו את הנסיעה לבטוחה וקלה יותר. חווית השימוש ברכב בגיל השלישי יכולה להביא איתה אתגרים חדשים, בין אם מדובר בנהיגה או אם מדובר בנסיעה לצד הנהג או במושב האחורי. כניסה לרכב והיציאה ממנו כרוכה בקימה ממושב נמוך וצפוף ומכך שהשמירה על היציבות וההימנעות ממכות בעת סיבובים עלולה להקשות על אנשים בגיל השלישי. רשת גוד-לייף לגיל השלישי, מציעה פתרונות זולים ונוחים שהופכים את הנסיעה לבטוחה וקלה יותר. כך למשל רצועת כניסה ויציאה לרכב של המותג STANDER מקלה על הנוסע להיכנס ולצאת מהרכב בקלות תוך שהוא נשען על הרצועה הבטוחה, שקל להתקנה ומתאים לכל רכב. המכשיר מוצע ב- 20% הנחה ומחירו 87 שקלים. מושב מסתובב  AIDAPTהוא למעשה כרית ישיבה עגולה המסובבת את היושב מצד לצד וכך מסייעת במעבר קל ליציאה מהרכב. הכרית כוללת בסיס מונע החלקה ומסייעת במניעת כאבי גב. 

גוד לייף יחצ
גוד לייף : צילום : יחצ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות