n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם וגם פורים בפתח.

בתי לוין

Schweppes עם בשורות מופחתות סוכר עבור שני מוצרים אהובים -שוופס ביטר למון לייט ושוופס מוחיטו ללא סוכר, לשוופס מוחיטו, שהושק בהצלחה מרובה בקיץ האחרון, מתווסף שוופס מוחיטו ללא סוכר- זוהי בשורה אמיתית לצרכני ה-No Sugar אשר מחפשים ליהנות מהמשקה המוגז, בעל חווית הטעמים המרעננת של ליים ונענע, בגרסה נוספת ללא סוכר

 

 

שוופס יחצ

 

 

זוגלובק בפרימיום : זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום האיכותיים עם חדשנות עסיסית במיוחד – צלעות אסאדו מעושנות.
חברת זוגלובק, מובילת שוק הנקניקים בישראל, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום האיכותית שלה. לסדרה המעולה הכוללת מוצרי בקר, אווז ופסטרמה איכותיים, עשירים וטעימים, המתכתבים עם טרנד האירוח הביתי של חובבי הבישול והגורמה, מצטרף כוכב חדש – צלעות אסאדו מעושנות.

זוגלובק -יחצ
זוגלובק- יח"צ

 

מחפשים לשלוח משלוח מנות בלי להתרוצץ ולהרכיב?  משלוח המנות הכי מפנק עם- Sweetweet !  
מותג המתוקים המצליח בישראל  משיק סוויטבוקס קרנבל פורים
לקראת החג האהוב על כולם, חג התחפושות ומשלוחי המנות, סוויטוויט משיקה את הסוויטבוקס קרנבל פורים עם הממתקים הכי טעימים בעולם .

סוויטבוקוס יחצ

צילום: יח"צ

 

מור ממן קוסמטיקס מותג האיפור והטיפוח המוביל של מור ממן משיק סדרת השפתונים העמידים פטיט לואן. השפתונים מגיעים ב- 5 גווני מאט עמידים במיוחד באריזה מוגדלת 10 מ"ל וגלוס מבריק נוסף מהסדרה בגוון Mer Rose. השפתונים מכילים חומצה היאלרונית לקבלת אפקט ניפוח טבעי לשפתיים ומגיעים בגוונים: בורדו אצילי , חום עדין , פיץ' ניוד , ורוד בייבי ואדום לוהט.

 

 

צילום תומר באסל

צילום: תומר באסל

 

חדש בישראל מ Oral-B,משחת שיניים מסדרת  Oral-B 3DWhite Luxe Blast – בריח מנטה ונענע
המותג המוביל בעולם בחדשנות בתחום צחצוח השיניים והיגיינת הפה Oral-B, משיק את משחת השיניים החדשה והמתקדמת ביותר בטכנולוגיית הלבנה ונשימה נקייה. המשחה, מעלימה עד 100% מכתמי שטח בתוך 3 ימים, וכמו כן חיידקים הגורמים לריח רע מהפה. את המשחה ניתן להשיג בריח וטעם מנטה ונענע השומרים על רעננות לאורך זמן.

צילום :אבי לוי

צילום: אבי לוי

 

פינולי שמייח לפורים, גלידת פינולי – רשת גלידריות איטלקית סיציליאנית בישראל – מציגה מארז מיוחד לפורים –למשלוח מנות מתוק וקריר במיוחד.

במארז יוצעו 2 טעמי גלידות אלכוהוליות בטעמים שונים מבוססי אוזו, קמפרי ובייליס וטעם נוסף שוקולדי ומושחת.
בנוסף, יכלול המארז גביעי גלידה שוקולד וסוכריות צבעוניות כך שניתן יהיה לעצב לבד את משלוח המנות שלנו או לחילופין – להיות יצירתיים – ולבנות לבד ליצן גלידה בבית – כאטרקציה ייחודית במסיבת הפורים שלכם.

פינולי – יחצ

צילום: יחצ

 

 

רשת קרביץ וחברת בנדא מגנטיק משיקות Cricut.
חברת הטכנולוגיה היצירתית שהביאה למיליוני משתמשים ברחבי העולם פלטפורמה חדשה של מכונות חיתוך לעבודות יצירה בסגנון 'עשה זאת בעצמך', מכריזה היום על כניסתה לשוק הישראלי, המותג מציג מגוון רחב של מכונות יצירה, כאשר היום הושקו שתיים מהן: Joy ו -Maker המאפשרות ליוצרים ולבתי עסק להפיק עבודות אומנות ויצירה לבית ולמשרד בתחומי עיצוב הבית, עיצוב אופנה, לייף סטייל וגרפיקה.

\

באדיבות קרביץ, אמיר יונס

צילום באדיבות קרביץ, אמיר יונס

 

זמן להשתגע: קעקועים זמניים – התוספת המושלמת לתחפושות פורים של AMKIRI

לקראת פורים, מקבלים הקעקועים טוויסט בעלילה, בזכות היכולת שלהם לשדרג את התחפושות, ולנצל את העור החשוף לטובת לוק לבחירתכם מתוך אינסוף שבלונות. התוצאה היא קעקוע זמני שנראה סופר-אמיתי, בריח יוניסקס מהפנט הנשאר על הגוף בין 24-48 שעות. קל למרוח – וקל להסיר את הקעקוע עם מגבון או מים וסבון, הדיו הקסום של AMKIRI זוקק ונארז לצד שבלונות בעיצובים שונים ומדויקים כמו: צורות גיאומטריות, עיצובים מיסטיים, פרחים והשראות מהטבע, שבלונות מותאמות אישית וקולקציות של אמנים מובילים.

 

AMKIRI צילום סטודיו דג הזהב

 

צילום: סטודיו דג הזהב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות