n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!!!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!!!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם!!!

בתי לוין
בתי לוין

קולקציית בישום אקווה אלגוריה GUERLAIN

חדש! זה יותר מקולקציה… זה מניפסט. מהפכה. המצאה מחדש של יופי נצחי. בישום המאה ה-21, יוצא דופן וקרוב יותר לטבע ולפלאיו. בשנת 2022, קולקציית הבישום אקווה אלגוריה הופכת לחוד החנית של גרלן עם גישת בישום חדשנית וידידותית לסביבה. הקולקציה מגלמת את המחויבות של הבית לסביבה. הפורמולה עשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית. הבקבוק עוצב מחדש, הוא עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר. עכשיו הוא יוקרתי ונחשק יותר מתמיד. ניחוח חדש בקולקציה, נרולי וטיבר, פרחוני-פירותי, הצטרף לקולקציה. אקווה אלגוריה הומצאה מחדש והיא למעשה אלגוריה לערכי החדשנות והקיימות של הבית, חפשו את סמל הבית – הדבורה ולכו להתאהב בעקבות הריח. אני התאהבתי!

גרלן
גרלן- יח"צ חו"ל

 

 

Kiehl’s מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק: תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור, מפחיתה את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימה מראה קורן באופן טבעי.

התמצית מכילה חומצה פרולית, חומצה לקטית ושמן סקוואלן המופקים ממקור צמחי בהליך טבעי.
הפורמולה המתקדמת נספגת במהירות בעור ומפחיתה באופן נראה לעין את מראה הקמטוטים, מחדשת את מראה מרקם העור ומעצימה מראה קורן באופן טבעי.
התמצית משתלבת בשגרת הטיפוח היומית, מיד לאחר ניקוי הפנים לאחר השימוש, מראה עור הפנים מחודש ותחושת האלסטיות מועצמת, הריח נהדר, נספג במהירות והעור נראה מצוין.

קיליס
צילום: יח"צ

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: קרם לילה עשיר בלחות וקרם עיניים מצמצם נפיחויות אשר מצטרפים לסדרת הטיפוח CB2 BOTANIC – הרגעה ושיקום העור על בסיס שמן זרעי קנאביס.

ג'ייד מרחיבה את סדרת הטיפוח הייחודית CB2 BOTANIC המבוססת על שמן זרעי קנאביס להרגעה, הפגת מתחים, לחות ושיקום עור הפנים. הסדרה מכילה שמן בוטני לפנים, קרם יום וכעת גם קרם לילה וקרם עיניים  – ארבעה מוצרים מנצחים שמהווים כל מה שצריך לשגרת טיפוח שלמה ומקיפה של אנטי סטרס ולחות אינטנסיבית לעור הפנים .

 

גייד
צילום: יח"צ

 

מותג האופנה להלבשה תחתונה ליליבלום (Lilibloom) משיק קולקציית גוזיות מכותנה אורגנית

שנה לאחר שהוקם, מותג ההלבשה התחתונה ליליבלום משיק בימים אלו קולקציית גוזיות מכותנה אורגנית. הגוזיות, כמו קולקציית הלבנים, בעלות אישור GOTS (תקן טקסטיל אורגני עולמי) וכמו כן, בעלי תקן "סחר הוגן" (Fair-Trade) המאשר שכל שרשרת הייצור שלהם מפוקחת וכי כל האנשים לאורך תהליך הגידול והייצור מקבלים תנאי העסקה הוגנים.
הקולקציה החדשה באתר, מגיעה בשלוש גזרות שונות ונוחות והן: גרסת הסקופ, גוזייה ללבוש יומיומי וספורט, הגוזייה בעלת מפתח מרובע מלפנים ומאחור עם שתי שכבות בד.

 

לילנבלום
קרדיט צילום ליליבלום : עדי מילר

 

"ניסו רהיטים" משיקה קולקציית ריהוט פרמיום מעוצבת.
חברת "ניסו רהיטים" משיקה קולקציית ריהוט פרמיום  חדשה הכוללת ספות וכורסאות פנים וחוץ, שולחנות אוכל, כריות נוי ושולחנות קפה בעיצוב וייצור על פי דרישת הלקוח. ניסו רהיטים משתמשת בטכנולוגית ייצור מתקדמת המאפשרת לייצר כל פריט בעבודת יד בהתאמה אישית בעזרת שימוש בהדפסה דיגיטלית על גבי טקסטיל המאפשרת להגדיל את היצע הדגמים והטקסטורות במהירות ללא בפגיעה באיכות המוצרים.

ניסו רהיטים
צילום: יחצ

 

 

הטעם שירענן לכם את הקיץ: מסטיק  BOUNCE FIVE משיק פורמולה בטכנולוגיה חדשנית וטעמים חדשים ומרעננים במיוחד –אבטיח ומנטה עדינה
המסטיק החדש והעסיסי הופך את חווית הלעיסה למהנה ומפנקת ומשאיר פה רענן לאורך זמן 5

צילום יחצ מרס ישראל.

 

חברת הקוסמטיקה המדעית "ביופור" בשיתוף, האלוף האולימפי, פיטר פלצ'יק משיקים: TRIPPLE MEN!!!
חברת ביופור יחד עם האלוף האולימפי פיטר פלצ'יק , פיתחו סדרת טיפוח לגברים תוך מתן דגש על גברים העוסקים בספורט. סדרת הטיפוח החדשנית לגבר, מציעה שגרת טיפוח קלה וקצרה לעור בריא ואסתטי. התכשירים הותאמו לעור ולאקלים הישראלי.

ONE קרם לחות לגבר, עם מרכיבי הרגעה, נוגדי חמצון, לחות מתמשכת ואנטי אייג'ינג.

Fresh ג'ל לניקוי יסודי של שיער הזקן. עשיר בחומצות אמינו המרככות את השערה ושומרות על בריאותה

Alpha שמן לריכוך וטיפוח שיער הזקן. מכיל אנטי אוקסידנטים וויטמינים. עשיר בשמנים המזינים את השערה – שמן ארגן, שמן המפ (קנביס) ושמן אובליפיכה. מקל על סידור ועיצוב מראה הזקן.

ביופור
צילום: יחצ

 

 

ד"ר פישר פותחת את עונת קיץ 2022 עם סדרת אולטרסול השקות מוצרים חדשים להגנה מהשמש
אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי החדש נועד לתת מענה אופטימלי לעוסקים בכל תחומי הספורט הימי. המוצר החדש מספק הגנה רחבה וגבוהה מאוד SPF50+ להגנה מקרני UVA ו-UVB ולסיוע בהגנה מפני קרינת ה-IR. הקרם עמיד מאוד במים ובעל מסנני קרינה מינרליים בלבד, מעניק לחות ל-24 שעות, מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים ומועשר בפרו ויטמין B5 ללחות וריכוך העור. היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון.

אולטרסול שמני הגנה בעלי מקדם הגנה SPF20 מעניקים לעור מראה זוהר ומלא ברק ולחות ל-24 שעות, בשילוב עם הגנה מהשמש. המוצרים בעלי פורמולה מתקדמת להגנה מקרני UVA ו-UVB ומועשרים בוויטמין E, אנטי אוקסידנט, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא. הסדרה מוצעת בבקבוקי ספריי נוחים לשימוש וכוללת שמן קוקוס, שמן אגוזים ושמן גזר בניחוחות נעימים. הם עמידים מאוד במים, אינם מכילים פראבנים, סנסיטיב ונבדקו דרמטולוגית

 

תומר
צילום: יעל האן

רשת 'ברא צמחים' המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, וויטמינים ומינרלים, נכנסת לעולמות הספורט ומציעה שני חטיפים טעימים במיוחד, מועשרים בחלבון אורגני, החיוני לבניה של רקמת השריר אחרי פעילות מאומצת.  החטיפים זמינים בטעם אגוזי לוז ובטעם שקדים, על בסיס תמרים ואגוזי לוז עם חלבון אפונה ואורז מצופה שוקולד, אינם מכילים תוספת סוכר לבן, טבעוניים, ללא גלוטן. רכיבים מחקלאות אורגנית.

ברא
צילום: יחצ

 

נעמן משיקה קולקציה מעוצבת עם אחריות חברתית. 2 סדרות ממוחזרות לשדרוג חווית הבישול וההגשה ושמירה על כדור הארץ:
קולקציית EDEN עם מגוון כלי בישול מאלומיניום ממוחזר מבית MONETA האיטלקית וסדרת קפסולה ייחודית של כלים העשויים 100% זכוכית ממוחזרת.

בין מוצרי סדרת הקפסולה של נעמן – צלחות במגוון גדלים, קערות הגשה, קראפים ובקבוקים, צנצנות יפיפיות ומליאות שיק, כוסות ועוד – והכל מחומרים ממוחזרים בלבד ובאיכות גבוהה במיוחד. לרגל ההשקה מעניקה נעמן 40% הנחה* על כל מוצרי הקולקציה הממוחזרת.

נעמן סדרת קפסולה מזכוכית ממוחזרת צילום לינוי לנדאו דרור קאליש.
נעמן סדרת קפסולה מזכוכית ממוחזרת צילום לינוי לנדאו דרור קאליש.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות